آیت الله استادی:

روحانیون رفتار و منش شیخ غلامرضا یزدی را ملاک رفتار خود قرار دهند

عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم، گفت: روحانیون باید رفتار و منش شیخ غلامرضا یزدی را ملاک رفتار و عملکرد خود قرار دهند.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله«رضا استادی» در آیین افتتاحیه کنگره شیخ غلامرضا یزدی، با بیان این‌که تقویت ایمان مردم یکی از مهمترین ویژگی‌های حاج شیخ است، اظهار کرد: روحانیون باید رفتار و منش شیخ غلامرضا یزدی را ملاک رفتار و عملکرد خود قرار دهند.

 
وی افزود: مردم دین خود را از کتاب نگرفتند، افزود: دین مردم متدین از عمل و اخلاق افراد متدین فرا گرفته و به آن پایبند هستند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم، ارتباط با تمام مردم جهان بدون برخورداری از معنویت را برای توسعه فرهنگ عمومی و نهادینه کردن ارزش‌های دینی و اخلاقی بلا استفاده دانست و بیان کرد: حاج شیخ غلامرضا یزدی از جمله شخصیت‌های برجسته علمی و دینی است که با رفتار خود به خوبی توانسته است ارزش‌های اسلامی و دینی را بین اقشار مختلف نهادینه کند.
 
آیت الله استادی در ادامه با بیان این‌که مرحوم حاج شیخ غلامرضا در سن ۶۰ سالگی نگارش تفسیر قرآن کریم را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: کتاب تفسیر حاج شیخ غلامرضا یزدی، کتابی علمی و متفاوت بوده که چهار سال برای نگارش آن زمان صرف شده است.
 
وی در پایان تصریح کرد: مرحوم شیخ غلامرضا یزدی در مورد کتاب تفسیر خود گفته، این کتاب اثری علمی است که برای بیان ناگفته های عرفانی و دینی ارزش های اسلامی نگارش شده است.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..