ملت جمهوری اسلامی هیچگاه از تحریم‌ها واهمه‌ای نداشته است

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه ملت جمهوری اسلامی هیچگاه از تحریم‌ها واهمه‌ای نداشته است گفت: خروج آمریکا از برجام از مدت‌ها قبل مشخص بود.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام والمسلمین محمد شمس ، با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: این اتفاق بارها و بارها توسط رهبر معظم انقلاب به مسئولان دست اندرکار این امر هشدار داده شده بود که آمریکا و مسئولانشان هیچگاه برای سربلندی و موفقیت جمهوری اسلامی کاری نخواهند کرد.

 
مدیر حوزه علمیه یزد ادامه داد: خروج آمریکا از برجام از خیلی قبل تر مشخص و مبرهن بود و اگر مسئولان مذاکره کننده به سخنان مقام معظم رهبری توجه می‌کردند هیچگاه آمریکای جنایتکار نمی‌توانست برای تحقیر جمهوری اسلامی ایران اقدامی انجام دهد.
 
وی با بیان اینکه دیگر کشورهای عضو کمیسیون برجام بر آن تأکید دارند تصریح کرد: تمامی کشورهای اروپایی تابع آمریکا و اهداف آن‌ها هستند و اگر هم کشوری در این رابطه برقرار بماند بدون شک اهداف آمریکایی‌ها را پیاده سازی می‌کند و بدون اجازه آمریکا هیچ کاری نمی‌کنند.
 
عضو شورای حوزه علمیه یزد افزود: اینکه آمریکا کشور ایران را به تحریم‌های بیشتر تهدید می‌کند، هیچ دغدغه‌ای را برای ما ایجاد نمی‌کند زیرا در کشورمان آن‌قدر توانایی و استعداد وجود دارد که این تحریم‌ها اثر منفی بر کشور نگذارد و برای صحت این مطلب می‌توان به چهل گذشته تا کنون بازگشت که چگونه جوانان غیور ایرانی توانستند در بدترین شرایط، در زمینه‌های مختلف به بهترین دستاوردها برسند و نام پر افتخار جمهوری اسلامی را در سراسر بر سر زبان‌ها بیاندازند.
 
وی در پایان تصریح کرد: مسئولان نباید برای هر مسئله‌ای نگاهشان به بیگانگان باشد زیرا اگر آن‌ها سربلندی جمهوری اسلامی را می‌خواستند، در این چهل سال پیروزی انقلاب به ما کمک می‌کردند نه اینکه با توطئه‌های شوم خود دنبال نابودی اسلام و انقلاب باشند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..