رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد:

وقوع ۲ تصادف زنجیره‌ای در محور یزد ـ مهریز/۲ نفر کشته شدند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد از وقوع تصادف زنجیره ای در محور یزد ـ مهریز خبر داد و گفت: این تصادف دو کشته بر جای گذاشت.

به گزارش یزدی نیوزاحمد دهقان  با اشاره به اینکه تصادف زنجیره ای در محور یزد به مهریز، سبب وقوع حادثه ای دیگر در محور مقابل شد، اظهار داشت: برخورد پنج دستگاه خودرو و تجمع مردم در محور یزد به مهریز، سبب وقوع تصادف زنجیره ای دیگر با چهار دستگاه خودرو در محور مقابل شد.

 
وی از کشته و زخمی شدن ۱۳ نفر در برخورد زنجیره‌ای هفت خودرو در محور یزد به مهریز و چهار خودرو دیگر در محور مهریز به یزد خبر داد و بیان کرد: امروز دو دستگاه پراید، یک دستگاه اتوبوس و دو دستگاه کامیون در محدوده پل تقوی به سمت مهریز با یکدیگر برخورد کردند که طی این حادثه سه نفر مصدوم شدند و دو سرنشین پراید جان خود را از دست دادند.
 
دهقان عنوان کرد: مصدومان این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد انتقال داده شدند .
 
رئیس اورژانس یزد با اشاره به تجمع مردم و عدم کنترل و مدیریت صحیح صحنه حادثه افزود: متاسفانه پس از گذشت ساعاتی، حادثه ای دیگر رخ داد که طی آن نیز یک دستگاه موتور سیکلت و دو دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کردند.
 
وی ادامه داد: این حادثه نیز هشت مصدوم داشت که توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ها منتقل شدند و وضعیت سلامت عمومی آنها در حال پیگیری است
 
دهقان خاطرنشان کرد: عملیات رها سازی با تلاش نیروهای آتش نشانی صورت پذیرفت .
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..