در جلسه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی،

تاکید مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد بر حل مشکلات بیمه بانوان صنعتگر و کارآفرین

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با حضور در نشست مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری ها در وزارت کشور و جلسه هم اندیشی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح فعالیت های موثر این دفتر بر حل مشکلات بیمه بانوان صنعتگر و کارآفرین تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در نشست دو روزه مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استان ها در وزارت کشور  و جلسه  هم اندیشی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی حضور یافت و به تشریح فعالیت های موثر این دفتر با مشارکت تشکل های مردم نهاد از جمله اجرای موفق طرح آموزشی توان افزایی سمن ها به عنوان" همیاران حقوق کودک" پرداخت.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در نشست مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری ها در وزارت کشور که با حضور «معصومه ابتکار» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و «  فریبا نظری» مشاور وزیر کشور در امور زنان برگزار شد به تشریح طرح های موفق اجرایی با مشارکت تشکل های مردم نهاد در استان یزد پرداخت.
«رقیه کرمانیان» ضمن بیان جزئیات اجرای طرح موفق توان افزایی همیاران حقوق کودک در استان،اصلاح ساختار دفاتر استان ها و شهرستان ها در حوزه بانوان را به عنوان یک مطالبه ضروری خواستار شد.
در این برنامه دو روزه کرمانیان در جلسه ای با فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز  که پیرامون مشکلات جامعه زنان برگزار شد بر حل دغدغه بیمه بانوان صنعتگر و کارآفرین تاکید و گفت: قوانین حمایتی در این خصوص می تواند باعث تقویت بسترهای فعالیت موثر بانوان در عرصه های اقتصادی شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: مشکلات معلمان طرح حمایتی،حق التدریس و قراردادی نیز از موضوعاتی است که نیازمند بررسی و چاره گشایی است تا جریان آموزشی و پرورشی نسل آینده با آرامش و انگیزه بیشتری امتداد یابد.
مسائل مربوط به زنان بد سرپرست و بی سرپرستی که نیازمند وضع  قوانین کارآمد، طرح های حمایتی و توانمند سازی می باشد و همچنین قوانین حمایتی در جهت پیشگیری از خشونت علیه زنان و کودکان ، موضوع حضانت و … از جمله مباحث طرح شده و نیازمند برنامه ریزی است که در این جلسه مورد هم اندیشی قرار گرفت.
گفتنی است آئین اختتامیه نشست دو روزه مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری های سراسر کشور با حضور  و سخنرانی«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور برگزار  شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..