آغاز فعالیت آزمایشی مسیر ۳۲ ناوگان اتوبوسرانی شهری یزد

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری یزد از بهره‌برداری آزمایشی یک مسیر جدید در حوزه ناوگان اتوبوسرانی شهری یزد در محدوده خیابان‌های امام(ره)، مهدی(عج) و سلمان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمد رضا شفیعی» با بیان این که خدمات رسانی به شهروندان در این مسیر از طریق دو دستگاه مینی‌بوس ایسوزو انجام می‌شود، گفت: این مسیر از میدان شهید بهشتی آغاز و پس از طی مسیرهای خیابان امام خمینی، خیابان مهدی، بلوار شهید عاصی زاده، خیابان سلمان فارسی(بیمارستان گودرز)، مجموعه امیرچخماق و ادامه مسیر بازگشت در خیابان امام خمینی به میدان شهید بهشتی ختم می‌‌شود.

 
وی افزود: علت اصلی ایجاد این مسیر، درخواست‌های مکرر مردم در منطقه دو یزد شامل محدوده خیابان سلمان و پشت تکیه امیرچخماق بود، هرچند که نظر کارشناسی همکاران حمل و نقل شهری و تشویق شهروندان به عدم استفاده از خودروهای تک‌سرنشین نیز سازمان را مجاب به راه‌اندازی این مسیر جدید کرد.
 
این مسئول در مورد جزئیات این مسیر گفت: طول مسیر ۳۲ در مجوع با زمان رفت و برگشت ۳۰ دقیقه و زمان انتظار در ایتستگاه‌ها  15 دقیقه است.
 
شفیعی خاطرنشان کرد: فعالیت این مسیر به طور آزمایشی آغاز شده و تا نیمه خرداد فعالیت خواهد کرد ولی چنان چه مورد استقبال شهروندان قرار گیرد، خدمات‌رسانی در این مسیر همچنان ادامه خواهد یافت.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..