استاندار یزد:

رسانه ها کالاهای باکیفیت استانی را به مردم معرفی کنند

استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان گفت: لازم است فهرستی از کالاهای باکیفیت تولید شده در استان تهیه شود و در اختیار رسانه های استان قرار گیرد تا این کالاهای مرغوب را برای خرید و استفاده به مردم و دستگاه ها معرفی کنند.

به گزارش یزدی نیوزنشست راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان به ریاست استاندار یزد و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل حوزه استاندار و اعضای این ستاد در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

"محمود زمانی قمی" در این نشست با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی، بیان کرد: این حمایت با شعار تحقق نمی یابد و عمل به این فرمایش مهم مقام معظم رهبری باید با عزم جزم و از خود مدیران، مسئولان، دستگاه های دولتی و نهادهای اجرایی آغاز شود.
وی ادامه داد: نمی شود مدیری شعار حمایت از کالای ایرانی را فریاد بزند و خود در استفاده از وسیله نقلیه، پوشاک، کفش و سایر وسایل شخصی و مدیریتی از کالاهای خارجی استفاده کند.
رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان ضمن درخواست از مردم و مسئولان برای خرید کالای ایرانی، افزود: لازم است فهرستی از کالاهای باکیفیت تولید شده در استان تهیه شود و در اختیار رسانه های استان قرار گیرد تا آنها این کالاهای مرغوب استانی را برای خرید و استفاده به مردم و دستگاه ها معرفی کنند.
زمانی قمی به نقش مهم سازمانهای مردم نهاد دراین رابطه اشاره و خاطرنشان کرد: شایسته است تشکلهای غیردولتی و سمن ها نیز برای خرید کالای باکیفیت ایرانی مردم را تشویق و در این امر مشارکت کنند.
استاندار یزد با اشاره به تغییرات اقلیمی، کاهش بارش باران و کمبود شدید آب در استان یزد گفت: در این شرایط برای قطره قطره آب باید برنامه داشته باشیم و توسعه استان را از راه صنایع های تک و کم آبخواه دنبال کنیم.
زمانی قمی در پایان سخنان خود با تاکید بر حمایت جدّی مدیریت ارشد استان از بخش خصوصی و تولیدکنندگان استان از آنها خواست برای بهبود وضعیت اقتصادی استان هر طرح، پروژه و پیشنهادی را که در این مسیر موثر می دانند، ارائه کنند تا با حمایت دولت تدبیر و امید شاهد شکوفایی اقتصاد در استان یزد بیشتر از گذشته باشیم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..