فرمانده سپاه الغدیر یزد:

سال ۹۷، سال سختی از نظر بین‌المللی است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: سال 97 با توجه به شیطنت‌های امریکا و همدستانش، سال سختی از نظر بین‌المللی خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوزسردار «فتح الله جمیری» در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز، اظهار کرد: هدف همه دستگاه‌های دولتی و نظامی باید خدمت‌رسانی به مردم باشد و همه دستگاه‌های نظام مجموعه ید واحد هستند و کم کاری هر کدام از آن‌ها به پای کل نظام نوشته خواهد شد. 

 
وی فزود: آن چیزی که رهبر معظم انقلاب از مجموعه دستگاه‌های نظام مطالبه دارند، وحدت و همدلی بین آنهاست و بدون همدلی و همفکری راه به جایی نخواهند برد. 
 
فرمانده سپاه ‌الغدیر در ادامه با اشاره به اوضاع منطقه، عنوان کرد: سال ۹۷ با توجه به شیطنت‌های امریکا و همدستانش، سال سختی از نظر بین المللی خواهد بود چرا که آنها در صدد هستند با تقویت منافقین داخلی و خارجی مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند هر چند که با وجود تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مسئولین و مردم، انشاالله به هدف خود نخواهند رسید. 
 
حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز از حضور پرشور مردم شهرستان در صحنه‌های حماسی و انقلابی ابراز خرسندی کرد و افزود: سپاه و بسیج، بازوی بسیار توانمندی در جهت خدمت رسانی به مردم هستند و همه دستگاه‌ها باید با تعامل خوب و سازنده در پیشبرد این انقلاب و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
 
در این دیدار همچنین از زحمات «سید محمد رستگاری» فرماندار شهرستان تجلیل و قدر دانی شد.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..