پورسراجیان خبر داد؛

تغییر رویکرد پارک علم و فناوری یزد در مورد نهادهای همکار

رییس پارک علم و فناوری یزد از تغییر رویکرد پارک به سمت همکاری با نهادها و ارتباط مستمر با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که در همه شهرستان‌ها وجود دارد، خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز «داریوش پورسراجیان» در نشست با مسئولان مراکز رشد و نهادهای همکار ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: همه‌ی مدیران این نهادها را سفیران پارک علم و فناوری یزد در شرکت‌های آن دفاتر می‌دانیم تا بتوانند طیف خدمات پارک را از مسائل آموزشی و ترویجی اولیه گرفته تا ایجاد یک ساب سیستم کامل و مشابه آنچه در پارک علم و فناوری یزد انجام می‌شود را در شهرستان‌های خود پیگیری کنند .

 
وی اضافه کرد: این طیف که در قالب دفاتر همکار تعریف شده می توانند این ارتباط مستمر را ایجاد کنند .
 
پورسراجیان با تاکید بر حفظ خط تقسیم کار میان پارک و نهادهای همکار، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت و منابع لازم برای مدیریت دفاتر برعهده‌ی نهادها بوده و حمایت از سوی پارک صورت می‌گیرد .
 
رییس پارک علم و فناوری یزد با بیان این که وظیفه‌ی مراکز رشد تربیت شرکت‌هاست، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی بسیار مهم و ضروری است و اگر حضور فیزیکی سخت است باید دوره‌ها در قالب ویدیو کنفرانس یا دوره‌های مجازی برگزار شود .
 
وی افزود: شبکه‌ی مستمر و ارتباطات، مخصوصاً ارتباط گرفتن با پردیس‌هایی که قدمت و گستردگی فعالیت بیشتری دارند، می‌تواند بعد از ثبت شرکت‌ها به آن‌ها در مسائل پیش رو کمک کند .
 
«احمدرضا فقیه خراسانی» معاون فناوری و نوآوری پارک نیز با بیان این که نهادهای همکار باید دغدغه بیشتری نسبت به حمایت شرکت‌ها نشان دهند از آنان خواست تا به صورت مستمر با شرکت‌های خود ارتباط برقرار کرده و مسائل و مشکلات آنان را در قالب حمایت های لازم مرتفع کنند .
 
وی عنوان کرد: مدیران این نهادها باید با مراکز پارک یزد به ویژه مرکز نوآوری جلسات مستمر داشته و از این طریق طریقه‌ی نوآوری محصول را بهتر و بیشتر در شهرستان‌ها معرفی کنند .
 
«محمدرضا حسینی» مدیر پردیس نهادهای همکار نیز در این نشست با اشاره به این که وظیفه‌ی ما حمایت از شرکت‌هاست تا از شکست آنان جلوگیری کنیم، گفت: باید علاوه بر تسهیلات به شرکت‌ها خدماتی مثل دوره‌های مالی و بازرگانی نیز ارائه کنیم .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..