استاندار یزد:

امنیت پایدار مرکز ایران مدیون مردم استان های یزد و اصفهان است

استاندار یزد در دیدار با دانشجویان دوره آموزشی دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هارمونی امنیتی در مرکز ایران نباید دچار خدشه شود، گفت: امنیت پایدار مرکز ایران مدیون مردم استان های یزد و اصفهان است.

به گزارش یزدی نیوز استاندار یزد در این نشست ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت ولی عصر (عج)، بیان کرد: وجود نیروهای مسلح منسجم و همدل و معتقد به ارزش های انقلاب اسلامی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشته است.

"محمود زمانی قمی" با بیان اینکه هارمونی امنیتی در مرکز ایران نباید دچار خدشه شود، ادامه داد: امنیت پایدار مرکز ایران مدیون مردم استان های یزد و اصفهان است.
وی افزود: همواره تاثیرپذیری و تاثیرگذاری استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری برهم زیاد بوده است و ما مسئولان باید تلاش کنیم تا همدلی، انسجام و اتحاد مردم این سه استان را در اوج خود نگه داریم.
زمانی قمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: پُرتنش شدن حوزه آبی ایران در فلات مرکزی تحت تاثیر تغییرات اقلیمی و کمبود بارش باران در کشور و به دنبال آن در این منطقه بوده است و این موضوع باید با درایت و حفظ منافع و انسجام ملّی بررسی و حل شود تا نقشه های دشمنان نظام و آنها که نمی توانند استقلال ایران اسلامی را ببینند، نقش برآب شود.
گفتنی است دوره آموزشی عملی بیست و هشتم دافوس آجا جهت تطبیق آموخته های علمی با تجربیات عملی در اقلیم های گوناگون و استفاده از آن به منظور طرح ریزی عملیات ها برگزار می شود و در این ماموریت آموزشی دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب ۱۶ گروه علاوه بر یگان های آجا حتی الامکان از سایر نیروهای مسلح و سازمان های استانی بازدید می کنند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..