۱۳۰میلیارد ریال مالیات ارزش افزوده به تفت پرداخت شد

مدیرکل امور مالیاتی یزد گفت: در سال 96 حدود 130 میلیارد ریال از محل درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به شهرستان ‏تفت پرداخت شده است.

به گزارش یزدی نیوزمنوچهر اسدی در مراسم تودیع و معارفه رئیس امور مالیاتی تفت اظهار کرد: از این مبلغ حدود ۳۰ میلیارد ریال سهم شهرداری تفت و مابقی از آن دهیاری ها و روستاهای بدون دهیاری خواهد بود که سهم روستاهای بدون دهیاری به فرمانداری پرداخت شد.

وی افزود: توسعه خدمات عمرانی در شهرستان‌ها و دهیاری‌ها از محل مالیات بر ارزش‌افزوده که در واقع مردم آن را پرداخت می‌کنند انجام می‏ شود، لازم است با اطلاع رسانی مناسب به شهروندان آن‌ها را به پرداخت مالیات تشویق کرد
مدیرکل امور مالیاتی یزد، هدف سازمان امور مالیاتی را خدمت به مردم دانست و گفت: در چند سال اخیر گام های بزرگی در جهت برپایی عدالت مالیاتی برداشته شد، امیدواریم با همکاری مودیان مالیاتی در چند سال آینده به مرحله ای از تحقق عدالت مالیاتی برسیم. 
همچنین فرماندار تفت هم با قدردانی از خدمات اداره کل امور مالیاتی استان یزد با تاکید بر نقش مالیات بر ارزش افزوده در توسعه فعالیت های عمرانی گفت: اگر درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده نبود شهرداری ها منابع درآمدی خاصی نداشتند و شاهد کارهای عمرانی در شهر نبودیم. 
محمد محامدی افزود : امید است با تعامل مناسب اداره امور مالیاتی شهرستان با فعالان بخش صنعت و تولیدگران بتوانیم رونق اقتصادی بوجود آورد و به شعار سال به بیان مقام معظم رهبری، یعنی' سال حمایت از کالای ایرانی' جامه عمل بپوشانیم.
در سال ۱۳۹۶ بیش از ۲۱۹۰ میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیاتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد پرداخت‌ شد که این رقم نسبت به سال ۱۳۹۵، ۱۴درصد افزایش داشته است .

بخش نظردهی بسته شده است..