فرماندار یزد:

اقدامات و فعالیت‌های هلال‌احمر در جامعه ماندگار است

فرماندار یزد با اشاره به اهمیت اقدامات و خدمات هلال احمر در مواع بحرانی و حساس،‌گفت: ماندگاری یکی از مهمترین ویژگی فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در جامعه است.

به گزارش یزدی نیوز«مصطفی سالاری» در جریان دیدار با «محسن حرازی‌زاده یزدی» مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بابیان این‌که مهم‌ترین سرمایه هر اداره و سازمانی نیروی انسانی آن نهاد و مجموعه است، اظهار کرد: در هلال‌احمر علاوه بر جمعیت کارکنان اداری، بخشی از افراد جامعه به‌ویژه جوانان با شرکت در دوره‌های آموزشی به‌صورت داوطلبانه به عضویت این سازمان در می‌آیند که این امر گویای پتانسیل و ظرفیت خوب جمعیت هلال احمر است.

 
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان و شهرستان در ایام عید نوروز و خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران،‌افزود: خدمات و تلاش‌های کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر در مواقع موردنیاز مردم و شهروندان ارائه می‌شود که این باعث شده تا این اقدامات ماندگارتر شود .
 
  فرماندار یزد با اشاره به این‌که شهر یزد به‌عنوان شهر میراث جهانی پذیرایی مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به ارائه خدمات در قالب شهر میراث جهانی آمادگی لازم را داشته باشند که قطعاً هلال‌احمر نیز می‌تواند در این راستا تأثیرگذار بوده و خدمات شایسته‌ای که مورد انتظار است، ارائه شود.
 
وی در پایان سخنان خود خواستار حمایت جدی و ویژه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان از هلال‌احمر شهرستان یزد شد و تأکید کرد: فرمانداری آمادگی دارد تا در مسیر فعالیت‌های قانونی حامی و پشتیبان این نهاد در راستای پیشبرد اهداف تعیین‌شده در استان و شهرستان باشد .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..