امام جمعه ابرکوه مطرح کرد

ضرورت پرداخت حقوق معوقه کارگران کاشی کوثر ابرکوه/ ایران دست برتر در عرصه‌های بین‌المللی است

امام جمعه ابرکوه گفت : کارفرمایان جهت پرداخت حقوق معوقه کارگران و رفع مشکلات معیشتی آنها تلاش و همچنین از رانندگان بومی جهت حمل و نقل تولیدات کارخانه فولاد استفاده کنند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، در خطبه های نماز، با اشاره به ایجاد ۲ هزار شغل در حوزه های صنعتی و خدماتی در شهرستان طی سال های گذشته، اظهار کرد : فاز اول فولاد سرمد و نورد با اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر، زمینه حمل روزانه ۸۰ تریلی فولاد را فراهم کرده است.

 
حجت الاسلام حسینی ضمن توصیه به متولیان و کارفرمایان کارخانه ها جهت اولویت در جذب نیروی بومی، گفت : در امیدواریم با بالارفتن تولید که موجب افزایش روزانه ۱۳۰ تریلی جهت حمل و نقل تولیدات این کارخانه می شود، رانندگان شهرستان که یکی از بزرگترین آمار داران ماشین های سنگین در کشور هستند، به جای گردش در کشور از شهر خودشان بارگیری کنند و بیشتر به خانواده هایشان برسند.
 
حسینی افزود : پیمانکار فاز دوم این کارخانه جهت تولید فولاد شمش، ابراز امیدواری کرد که با رفع موانع تسهیلات و راه اندازی فاز دوم، زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر دیگر به صورت کارگر و به کارگیری ۲۰۰ تریلی برای حمل و نقل فراهم خواهد شد.
 
وی همچنین با تأکید بر پرداخت حقوق معوقه کارگران کارخانه کاشی کوثر توسط کارفرمایان و رفع مشکلات معیشتی آنها، عنوان کرد : با افزایش تولیدات کارخانه های سیمین و آرین سرام، اشتغال در آنها به ترتیب به ۲۰۰ و ۳۰۰ نفر خواهد رسید.
 
حسینی بیان کرد : تاکنون ۱۸۵ طرح اشتغال در مناطق روستایی و نواحی صنعتی توسط شورای اشتغال شهرستان به تصویب رسیده است و فارغ التحصیلانی که جویای کار هستند می توانند در قالب طرح کارورزی اقدام کنند. همچنین با ایجاد اولین مجمع بانوان کارآفرین شهرستان، با شعار هرخانه یک کارگاه زمینه اشتغال آنها در ۳۶۰ رشته مختلف فراهم شده است.
 
این مقام مسئول در بخش از سخنان خود ضمن تشکر از نماینده مردم ابرکوه جهت پیگیری مسئله تقسیم بندی بزرگترین حوزه انتخابیه کشور، گفت : مسئولان مربوطه نباید با ایجاد مشکل برای شهرستان ابرکوه، در پی رفع مشکل دیگر شهرستان ها باشند.
 
حسینی در پایان خطبه ها با اشاره به اوضاع کشور در مباحث بین المللی تصریح کرد : ترامپ نامتوازن می خواهد تصمیم نهایی خود را درباره برجام در روز ۲۲ اردیبهشت ماه اعلام کند. این آدم که عملاً نابینا است بهتر است عینک بزند تا دست برتر ایران را در عرصه های بین المللی ببیند.
 
وی تأکید کرد : ملت ایران بدانند خروج برجام پروژه ترامپ و دیگر کسانی است که در برابر اراده ملت و درایت رهبر ایران اسلامی احساس خسارت و شکست می کنند و این خروج، انزوا و ناکامی بیش از پیش برای آنان است و چنانچه بخواهند دست از پا خطا کند، ملت قهرمان با مشت انقلابی خود دندانش را در دهانش خورد می کنند.
 
 
منبع:یزدرسا

بخش نظردهی بسته شده است..