خروج یا باقی ماندن دشمن در برجام به نفع ایران است

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه خروج یا باقی ماندن دشمن در برجام به نفع ایران است گفت: آمریکا آنقدر بی عقل نیست که از برجام خارج شود.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در خطبه‌های این هفته یزد اظهار داشت: یکی از مسائلی که گاهی در رسانه‌های عمومی شاید بیش از نیاز هم مطرح می‌شود قضیه این است که آمریکا و رئیس جمهور ناشی و هر تعبیری که مناسب خودش هست در رابطه با برجام چه می‌کند.

 
وی افزود: به لطف خدا و به واسطه هوشیاری و تیزبینی رهبر معظم انقلاب در شرایطی هستیم که هر چه اتفاق بیفتد به نفع ماست الان دشمن در تنگناست و عکس‌العمل او از دو حال خارج نیست.
 
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: یا اینکه دشمن در برجام باقی می‌ماند و این بدان معنی است که ما آنقدر قدرمند هستیم که علی‌رغم میل باطنیش دشمن توان خروج از برجام را ندارد.
 
مدرسی یزدی با اشاره به اینکه دشمن هیچ تمایلی به باقی ماندن در برجام ندارد گفت: شاید این برجام حداقل مانعی برای آنها داشته باشد ولی اگر علی‌رغم شرایطی که ایجاد کردند و هیاهویی که دارند باقی بمانند، یعنی نتوانسته‌‌اند تمام خواسته‌های ظالمانه و نامشروعشان را انجام دهند و این به نفع ماست.
 
عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: گمان من این است که آنقدر اینها بی‌عقل نیستند که از برجام خارج شوند و اگر خارج شدند آن هم باز به نفع ماست چون قید و بندهای ظالمانه‌ای که به تعبیر خودشان در طول تاریخ نظیر نداشته با این برجام به این کشور تحمیل کردند و ایران در برجام برای اینکه ظلم آنها را کم کند یک تعهدهایی را پذیرفته است.
 
وی تصریح کرد: با خروج آنها از برجام این قید و بندها برداشته می‌‌شود و دست و پای ایران بازتر می‌شود، البته ممکن است در این صورت اقدامات ناصحیح دشمنان ادامه پیدا کند ولی چه برجام باشد و چه نباشد این کار را انجام می‌دهند.
 
امام جمعه موقت یزد افزود: این مدت تا توانسته‌اند از جنبه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و سایر موارد به ایران فشار آورده‌اند و بیش از این قدرت نداشته‌اند چه برجام باقی بماند و چه باقی نماند.
 
مدرسی یزدی تصریح کرد: البته به نظر من دشمن نمی‌خواهد از این برجام خارج شود و از یک طرف می‌خواهند این تنگناها و محدودیت‌ها را با قرارداد برجام ادامه دهند و از طرف دیگر تحریم‌ها را با عناوین دیگر گسترش دهند.
 
عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: به هر صورت اگر ما توکل به خدا بکنیم در مقابل اینها که هیچ در برابر مهم‌تر و قوی‌تر از اینها هم ایستادگی می‌کنیم و به فضل خداوند پیروز هم می‌شویم.
 
وی به نامگذاری سال اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواهد همه کاری علیه این ملت انجام دهد، باید بدانیم که آنها هیچ کمکی به ما نمی‌کنند مگر اینکه در راستای تامین منافع خودشان باشد و در آینده ضربه دیگری به ما وارد کند.
 
امام جمعه موقت یزد با تاکید بر اینکه باید خودمان با توجه به کار، کارگر و تولید ایرانی زمینه رفع مشکلات را فراهم کنیم خاطرنشان کرد: دولت هم باید در این راستا کار کند ولی اگر دیر عمل کردند مردم حتی منتظر دولت هم نمی‌مانند و باید خودشان با قدرت این موضوع را به پیش ببرند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..