امام جمعه مهریز :

دولت نقش حمایتی خود را از کارفرمایان مهریزی بیشتر کند

امام جمعه مهریز گفت: دولت نقش حمایتی خود را از کارفرمایان مهریزی بیشتر کند، مردم و مسئولین هم کمک کنند تا این شهر پیشرفت کند.

به گزارش یزدی نیوزحجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز  در جمع کارفرمایان و صاحبان صنایع شهرستان مهریز گفت: هدف و نیت حضور یکساله من در شهرستان مهریز خدمتگزاری بوده و اگر کوتاهی هم بود عذرخواهی می کنم و هم و غم من در این شهرستان سرافرازی مردم این شهرستان خوشنام بوده است.

 
وی گفت: مهریز از پتانسیل های بالایی برخوردار است، همجواری با جاده ترانزیت، موقعیت آب و هوایی مناسب مردم نجیب و پر تلاش ولی کاستیهای هم در این شهرستان به چشم می خورد و قصد محکوم کردن کسی را هم نداریم. گذشتگان هر کاری انجام داده اند خدا اجرشان بدهد و اگر هم کوتاهی در انجام خدمت رسانی به مردم این شهرستان داشته اند گردن خود و خدای خودشان.
 
امام جمعه مهریز افزود: مهریز به جایگاه واقعی نرسیده در حالی که شهرستانهای دیگر استان از امتیازات و جایگاه خوبی برخوردار شده اند با توجه به اینکه مهریز دارای کارخانجات متععدی است و خیرین و کارفرمایان خوبی دارد.
 
وی تاکید کرد: دولت نقش حمایتی خود را از کارفرمایان مهریزی بیشتر کند، مردم و مسئولین هم کمک کنند تا این شهر پیشرفت کند.
 
محی الدینی گفت: مهریز شهر خوشنام و شهر محبت و مهربانی است و باید افتخار کنیم که در این شهرستان زندگی و یا کار و یا سرمایه گذاری کرده ایم و باید در حد توان برای بلند آوازه کردن این شهر بکوشیم.
 
وی تاکید کرد: اولویت در استخدام نیرو را فرزندان این خطه قرار دهید چون جوانان لایق و شایسته و تحصیلکرده دارد، نباید جوان مهریز در این دیار زرخیر بیکار باشد . کارخانه ها باید دلگرمی مردم و کارگران باشند و اگر مردم و شهروندان و کارگران دلگرم باشند شما هم امنیت بیشتر از تمام جهات دارید پس کاری کنیم که همه با همیاری و پشتوانه، نام مهریز را در کشور بلند آوازه کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..