در دیدار رییس اورژانس و مدیر عامل هلالا احمر یزد مطرح شد؛

برگزاری دوره‌‌های آموزشی دو سویه برای پرسنل و امدادگران دو دستگاه

رییس اورژانس یزد در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی دو سویه برای پرسنل و امدادگران دو دستگاه شد.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «محسن حرازی» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این دیدار اظهار کرد: به زودی شاهد راه‌اندازی مرکز جامع توانبخشی در استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی استان خواهیم بود و از همه دستگاه‌ها خواهان کمک و همیاری بیشتر در این زمینه هستیم تا بتوانیم خدمات با کیفیت بهتری به مردم ارائه دهیم. 

 
وی خواهان تعاملات بیشتر هلال احمر و اورژانس شد و عنوان کرد: انگیزه داوطلبانه، تاثیر خدمت اعضای جمعیت هلال احمر به مردم را مضاعف کرده است. 
 
خرازی با قدردانی از همکاری اورژانس با این جمعیت، بیان کرد: فعالیت‌ها و وظایف نیروهای امدادی هلال احمر در حوادث جاده‌ای معطوف بر امداد و نجات و رهاسازی مصدومان در تصادفات است که در نهایت اورژانس با تحویل این مصدومان آنها را به بیمارستان انتقال می‌دهد. 
 
دکتر «احمد دهقان» رییس اورژانس استان یزد نیز در این دیدار با تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت برای مدیر عامل هلال احمر استان، بیان کرد: حضور شما قطعاً در استان اتفاقات خوب را به همراه خواهد داشت و ما به عنوان یک سازمان همکار، همه جانبه در کنار هلال احمر هستیم. 
 
وی افزود: قطعاً باید در دستگاه‌هایی که ارائه خدمات سلامت و ایمنی مردم می‌دهند، تعاملات و همکاری‌ها بیشتر باشد. 
 
دهقان عنوان کرد: اگر آموزش‌های امدادی به صورت خوشه‌ای باشد و فراگیران نیز مطالب دریافتی خود از مربیان را به دیگر همسالان و فراگیران بیاموزند، گستره و اثرگذاری آموزش‌ها بیشتر خواهد بود. 
 
وی با بیان این که در مبحث پدافند و eoc فعال هستیم و به صورت مستقل زیر نظر اورژانس کشور هستیم، گفت: همچنین در بحث زیرساخت‌های بی‌سیم دیجیتال کارهای بسیار خوبی انجام شده است. 
 
رییس اورژانس استان یزد در پایان خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی دو سویه برای پرسنل و امدادگران دو دستگاه شد.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..