آغاز عملیات ساخت پل‌های آرمان و ۶۳ آزادگان و تعریض دهانه آنها

عملیات ساخت پل‌های آرمان و ۶۳ آزادگان و تعریض دهانه آنها به ۲۳ متر در مراسمی در آستانه جشن نیمه شعبان با حضور «مرتضی الویری» رییس شورای عالی استان‌ها آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوزبا اجرای عملیات این طرح‌های عمرانی که به طور مشارکتی بین شهرداری و اداره کل راه آهن یزد در محل پل‌های مذکور با حضور مسئولان کلید خورد، عرض پل‌های مذکور با دهانه فعلی که محدودیت قابل توجهی در تردد دارد به ۲۳ متر افزایش می یابد. این مجموعه در کل با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال و در طول پنج ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

 
«مرتضی الویری» رییس شورای عالی استان‌ها در مراسم آغاز عملیات این دو طرح شهری یزد که با مشارکت شهردای و راه‌آهن یزد با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در مدت پنج ماه اجرایی می‌شود، اظهار کرد: اگر بخش خصوصی نیز به عنوان ضلع دیگر مشارکت‌ها وارد شود، برکات آن برای مردم بیشتر می‌شود.
 
وی ادامه داد: این طرح‌ها مورد علاقه شهروندان است و در قبال اجرای آنها، تسهیلاتی در تردد ریلی و اتومبیل برای شهروندان به وجود می‌آید.
 
«مهدی جمالی نژاد» شهردار یزد نیز در مراسم آغاز عملیات پل‌های آرمان و ۶۳ آزادگان به کم عرض بودن دهانه پل‌های مذکور اشاره کرد و گفت: کم عرض بودن دهانه این پل مشکلات زیادی را برای اهالی این منطقه محروم به وجود آورده‌است.
 
وی گفت: سال گذشته بیش از ۳۰۰ طرح داشتیم اما امسال تحول بزرگی در راه است و ابرطرح‌هایی را در زمین‌ های تفریحی، تفرجی و ترافیکی در دستور کار خواهیم داشت.
 
جمالی‌نژاد با بیان این که امسال سال ویژه‌ای برای شهرداری یزد است، بیان کرد: یقیناً پشتیبانی، حمایت و همراهی دستگاه‌های شهری و استانی می‌تواند در سرعت‌بخشی طرح‌ها بسیار مؤثر باشد.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..