امام جمعه موقت یزد:

مسئولان خدمات شهروندی در کشورهای مختلف دنیا را رصد کنند

امام جمعه موقت یزد گفت: مسئولان باید خدمات شهروندی را در کشورهای مختلف دنیا رصد کنند تا به مردم آنگونه که شایسته آنها است، خدمت‌رسانی کنند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محمدحسن معزالدینی در همایش شوراهای شهر، شهرداران و دهیاران استان یزد با تبریک روز شوراها و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: مشورت، ادراک و هوشیاری را به دنبال دارد و شوراها نماد مشورت هستند.

 
وی بیان کرد: خاصیت مشورت این است که افراد از تک‌روی و استبداد فاصله می گیرند بنابراین امر شورا بسیار حائز اهمیت است.
 
معزالدینی با بیان اینکه در آموزه‌های دینی و قرآن نیز به بحث شورا به شکل ویژه پرداخته شده است،‌ افزود: بحث شورا در قرآن کریم در کنار نماز و انفاق قرار گرفته است.
 
امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه شوراها باید بر روند خدمت رسانی به مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نظارت داشته باشند، بیان کرد: لازم است مسئولان و دست اندرکاران امر، نحوه خدمات شهروندی در سایر کشورها را نیز رصد کنند تا بتوانند به مردم شهر و منطقه خود، آنگونه که شایسته است، خدمت رسانی کنند.
 
وی ادامه داد: بر این اساس عده ای نباید هرکس که پایش را از کشور برای این موارد بیرون گذاشت، متهم به جاسوسی شود.
 
معزالدینی همچنین از اعضای شورای شهر، شهرداران و دهیاران خواست: خدمت رسانی به مردم را معطوف به بودجه و اعتبار و امکانات نکنند و از همین امکانات و ظرفیت‌های موجود بهترین استفاده را داشته باشند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..