نخستین جشنواره عکس یزد شهر زیبای من به کار خود پایان داد

نخستین جشنواره عکس یزد شهر زیبای من با تجلیل از برگزیدگان در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی به کار خود پایان داد .

به گزارش یزدی نیوزنخستین جشنواره عکس یزد شهر زیبای من همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و در فرهنگسرای شهرداری یزد به کار خود پایان داد .

 
در آیین اختتامیه این جشنواره که به همراه جشن روز جوان برگزار شد، از برگزیدگان در دو بخش موبایلی و حرفه‌ای تجلیل به عمل آمد و رسما پرونده نخستین دوره این جشنواره بسته شد .
 
هیئت داوران این جشنواره پس از بررسی‌های صورت گرفته، دو تصویر از مهدی پارسائیان از یزد را به عنوان تصاویر برگزیده حائز رتبه اول عنوان کردند و لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی یک میلیون تومانی به همراه یک دستگاه دوچرخه به وی تقدیم شد .
 
در این بخش میلاد نعلبندیان از اصفهان و علی محمد حبیبی راد از یزد هم توانستند به ترتیب به عنوان نفرات دوم و سوم جشنواره انتخاب شوند و جایزه نقدی، لوح تقدیر، تندیس و دوچرخه را از آن خود کنند .
 
رتبه‌های چهارم و پنجم این بخش هم به ترتیب به عطا رنجبر زیندانلو از قوچان و محمد دهقانی شهرابی از تهران رسید و هیئت داوران تصاویر این دو عکاس بخش حرفه‌ای را به عنوان تصاویر برگزیده معرفی کردند .
 
در این بخش همچنین علیرضا آخوندزاده از یزد، امید حبیبی از یزد، فاطمه حیدری از یزد، نگین محمدی فرد از یزد و سعید ابوئی از یزد به عنوان نفرات ششم تا دهم معرفی شدند و جایزه نقدی جشنواره به آنها تقدیم شد .
 
در بخش موبایلی جشنواره هم هیئت داوران هیچ اثری را شایسته رتبه اول معرفی نکردند و سعید شیرخانی از تهران را به عنوان رتبه دوم جشنواره معرفی کردند .
 
رتبه سوم این جشنواره هم به حانیه حقدوست از شهر یزد و عنوان چهارمی جشنواره هم به زینب جلالپور از شهر جهانی یزد اختصاص پیدا کرد، در این بخش همچنین شهرام بهروچی از بندرعباس و فاطمه زاهد از یزد به صورت مشترک رتبه پنجم را به خود اختصاص دادند .
 
سجاد میرشریف از یزد، محمد فتوحی از یزد، کیومرث خوش صفت از بندرعباس، سید سینا موسوی از یزد و فاطمه پارسائیان از یزد هم به عنوان نفرات ششم تا دهم بخش موبایلی معرفی شدند .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..