مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد تأکید کرد:

لزوم نوآوری و توجه به سلایق جوانان در نشر ارزش‌های دفاع مقدس

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد بر اهمیت حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سوی بانوان تاکید کرد و گفت: نوآوری، جذابیت و توجه به سلایق جوانان در نشر و پایداری هر چه ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدس موثر است.

به گزارش یزدی نیوز«رقیه کرمانیان»در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی کمیته زنان و دفاع مقدس استان یزد پیرامون گرامیداشت سوم خرداد اظهار کرد: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی گسترش ارزش های دینی و اجتماعی است و نشر آن بدون بهره گیری از روش های مناسب و جامعه پذیر به خوبی میسر نمی شود .

 
وی افزود: وقایع ارزشمند و ماندگاری چون سوم خرداد در تحکیم انقلاب اسلامی اثر گذارند و باید با شیوه‌های نو و پرمحتوا ارزش های برآمده از این اتفاقات را به نسل جوان منتقل و برای جامعه یادآوری کنیم .
 
مدیرکل دفتر امور  بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: امروز جامعه و فرزندان ما با تغیراتی روبرو شدند و ما نیز باید در مسیر این تغییر بهترین روش های انتقال مفاهیم را انتخاب و روش‌های خود را برای اثر گذاشتن هر چه بهتر بر نسل جدید و رهایی از باورهای غلط نزدیک کنیم .
 
کرمانیان تصریح کرد: مشاوران و نمایندگان بانوان در دستگاه‌های مختلف برای برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی باید در قالب‌های مشارکتی برنامه‌های جامعه زنان استان را برای گروه‌های مختلف سنی و در مناطق متنوع شهری و روستایی دسته بندی و با به کار بستن توانمندی‌های مختلف زمینه‌های اجرای آن را فراهم سازند .
 
وی در پایان تأکید کرد: با توجه به پیشنهادات مطرح شده در این جلسه گردهمایی خانوادگی، روایت و خاطره گویی، دیدار با خانواده شهدا،مسابقات کتابخوانی،برنامه‌های فرهنگی و هنری از قبیل سرود،تئاتر خیابانی و فعالیت های چند رسانه‌ای از برنامه‌های در نظر گرفته شده  برای گرامیداشت شجاعت‌ها،ارزش‌ها و از جان گذشتگی های واقعه سوم خرداد است.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..