مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد:

نوآوری و توجه به سلایق جوانان در نشر ارزش های انقلاب و دفاع مقدس

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد بر اهمیت حفظ و نشر ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سوی بانوان تاکید و نوآوری، جذابیت و توجه به سلایق جوانان را در نشر و پایداری هر چه بیشتر این موضوع موثر دانست.

به گزارش یزدی نیوزنشست هم اندیشی و برنامه ریزی کمیته زنان و دفاع مقدس استان یزد پیرامون گرامیداشت سوم خرداد و با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد و نمایندگان دستگاه های اجرایی و اثرگذار در این زمینه برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور  بانوان و خانواده استانداری یزد در این نشست بیان کرد:یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی گسترش ارزش های دینی و اجتماعی است و نشر آن بدون بهره گیری از روش های مناسب و جامعه پذیر به خوبی میسر نمی شود.
«رقیه کرمانیان» افزود:وقایع ارزشمند و ماندگاری چون سوم خرداد در تحکیم انقلاب اسلامی اثر گذارند و باید با شیوه های نو و پرمحتوا ارزش های برآمده از این اتفاقات را به نسل جوان منتقل و برای جامعه یادآوری کنیم.
کرمانیان اظهار داشت:امروز جامعه و فرزندان ما با تغیراتی روبرو شده اند و ما نیز باید در مسیر این تغییر بهترین روش های انتقال مفاهیم را انتخاب وروش های خود را برای اثر گذاشتن هر چه بهتر بر نسل جدید  و رهایی از باورهای غلط نزدیک کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مشاوران و نمایندگان بانوان در دستگاه های مختلف برای برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی باید در قالب های مشارکتی برنامه های جامعه زنان استان را برای گروه های مختلف سنی و در مناطق متنوع شهری و روستایی دسته بندی و با به کار بستن توانمندی های مختلف زمینه های اجرای آن را فراهم سازند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در پایان گفت:با توجه به پیشنهادات مطرح شده در این جلسه گردهمایی خانوادگی،روایت و خاطره گویی، دیدار با خانواده شهدا،مسابقات کتابخوانی،برنامه های فرهنگی و هنری از قبیل سرود،تئاتر خیابانی و فعالیت های چند رسانه ای از برنامه های در نظر گرفته شده  برای گرامیداشت شجاعت ها،ارزش ها و از جان گذشتگی های واقعه سوم خرداد می باشد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..