پیام استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

استاندار یزد همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) که به روز جوان نامگذاری شده است، پیامی را خطاب به جوانان استان یزد صادر کرد.

به گزارش یزدی نیوز محمود زمانی قمی در این پیام آورده است: جوانان عزیز استان یزد! 

امروز را که به یمن میلاد فرزند بزرگوار حضرت امام حسین (ع) به نام شما مزین شده است گرامی می دارم و به همه شما درود می فرستم. 
جوانی همواره تداعی گر پویایی، انرژی و جستجوگری است و بالندگی یک جامعه ممکن نیست مگر با تقویت این سه عنصر. هیچ جامعه ای در مسیر تکامل پیش نرفته است مگر با تکیه بر نیروی جوانانش و خوشبختانه جامعه ما نیز با نسل جوان خود، که آگاه تر از هر زمان دیگری در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حضور دارد، نوید دهنده فرداهای بهتر برای ایران عزیز اسلامی هستند. 
نیک می دانم که نسل جوان امروز با مشکلات عدیده ای خصوصا در حوزه های اقتصادی و  اجتماعی مواجه است. دختران و پسران ما گاهی به آنچه حق طبیعی هر انسانی است دسترسی ندارند و به حق گلایه مندند اما به  عنوان استاندار و رئیس ستاد ساماندهی جوانان این استان رجاء واثق دارم مسئولان و مدیران یزد در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید، توجه به نیازهای جوان امروز یزدی را در اولویتهای کاری خود قرار خواهند داد. در این راه البته نیازمند یاری، شما جوانان عزیز هستیم که دانش، توان و خلاقیت خود را در خدمت حل مشکلات گرفته و دراین مسیر دشوار یاریگر خدمتگزاران خویش باشید. 
بار دیگر فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به همه جوانان برومند ایران اسلامی به ویژه جوانان عزیز استان یزد صمیمانه تبریک و تهنسیت عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.  
محمود زمانی قمی
استاندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان یزد
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..