امام جمعه ابرکوه:

جامعه کارگری سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند

امام جمعه ابرکوه با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی از ارکان اقتصادی کشور است و هرگز اهمیت خود را از دست نمی دهد، گفت: جامعه کارگری سربازان و بازوان قدرتمند خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نمازجمعه ابرکوه با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر اظهار داشت: کارگران نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور ایفا می‌کنند و حضور و تلاش آنها به منزله تولید و پویایی و رشد اقتصادی است.

 
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی از ارکان مهم اقتصادی کشور است و هرگز اهمیت خود را از دست نخواهد داد، افزود: کارگران بازوان توانمند و سربازان قدرتمند جبهه اقتصاد مقاومتی هستند.
 
حسینی در مورد نامگذاری سال حمایت از کالای ایرانی نیز بیان کرد: اگر کارگران به سهم خود در تولید محصولات، تعهد و دلسوزی داشته باشند، به طور قطع در کیفیت کار اثرگذار خواهد بود و جذب مردم به سمت کالاهای ایرانی را به دنبال خواهد داشت.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) بیان کرد: جوانان باید در مسیر حق‌پرستی، باطل‌ستیزی، جان‌فشانی و فداکاری در راه ولایت و داشتن بصیرت، به راه سعادت خود در زندگی مصونیت بخشند و و حضرت علی‌اکبر (ع) را الگوی خود قرار دهند.
 
امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: برنامه ریزان و سیاست‌گذاران امور جوانان نیز باید بتوانند ظرفیت‌های عظیم وجودی، علمی، عملی و توانمندی این سرمایه‌های عظیم کشور را قدردان بوده و به آنها توجه بیشتری داشته باشند.
 
حسینی با اشاره به در پیش بودن روز شورا، خاطرنشان کرد: شوراهای شهر و روستا نقش بارز و مهمی در بیان و ارائه مطالبات مردم دارند و فعالیت آن‌ها می تواند به‌عنوان حلقه اتصال بین مردم و دولت در برطرف کردن و یا کم کردن مشکلات نقش بارزی ایفا کند.
 
وی همچنین روز معلم را نیز گرامی داشت و بیان کرد: معلمان امانتداران جامعه هستند که باید در امر تعلیم و تربیت فرزندان و آینده‌سازان این کشور تلاش کنند و نمی توان نقش آنها را در تغذیه فکری جوانان و نوجوانان نادیده گرفت.
 
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: اگر نسل جوان، انحراف و کج‌روی را فرا گیرند و نسبت به انقلاب، جمهوری اسلامی، دسیسه شوم بدخواهان و دشمنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، عفاف، حجاب و حرکت‌های ضد دینی بی‌تفاوت باشند، خیانتی بزرگ و نابخشودنی در حق آنان صورت گرفته است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..