استفاده از ظرفیت جوانان نتایج مثبتی در پی دارد

فرماندار یزد با تأکید بر اینکه استفاده از ظرفیت جوانان نتایج مثبتی در پی دارد گفت: نیازهای به روز جوانان باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزمصطفی سالاری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد که با حضور فرماندار یزد، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، بخشداران مرکزی و زارچ و سایر اعضای این ستاد برگزار شد با اشاره به اینکه پیشرفت سریع امروزه دنیا در مسائل فناورانه و تکنولوژی اظهار داشت: توجه به نیازهای به روز نسل جوان همراه با نگاه به شرایط روز جامعه باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

 
فرماندار یزد با تأکید بر اینکه مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف و استفاده از نظرات آن‌ها در پیشبرد اهداف تعیین ‌شده برای زندگی فردی و اجتماعی‌شان تأثیرگذار است گفت: نیازمند ارتباط بهتر و مستمر مسئولان، مدیران و دستگاه‌های متولی ساماندهی امور جوانان هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط امروز باید در اکثر برنامه‌ها، طرح‌ها و حتی پروژه‌های عمرانی و المان‌های شهری از نظرات و دیدگاه‌های جوانان استفاده کرد.
 
سالاری با تأکید بر اینکه جوانان کشور در این سال‌ها نشان دادند که اگر از استعدادها و ظرفیت‌هایشان به خوبی استفاده شود می‌تواند به خوبی پاسخگوی این اعتماد باشند تصریح کرد: در استان یزد نمونه‌های این ظرفیت بسیار زیاد است به گونه‌ای که در این مدت جوانان یزدی در عرصه‌های علمی و ورزشی در سطح کشور و حتی جهانی خوش درخشیدند.
 
 فرماندار یزد با اشاره به اینکه تغییر و تحولات در مباحث مدیریتی به‌هیچ‌وجه نباید اختلالی را در عملکرد ادارات و نهادهای شهرستان ایجاد کند اضافه کرد: انتظار داریم تا مدیران و مسئولان شهرستان برای تحقق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی همت بیشتری داشته و نسبت به اجرایی کردن آن اهتمام ورزند.
 
وی در پایان در ارتباط با فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان یزد در حوزه‌های مختلف بالأخص در زمینه ساماندهی امور جوانان گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان با توجه به شرح وظایف خود اقدامات تأثیرگذاری را انجام می‌دهند ولی به علت عدم گزارش دهی مناسب، این اقدامات به صورت کمرنگ در سطح جامعه جلوه داده می‌شود که نیازمند توجه جدی مدیران و مسئولان دستگاه به این امر است.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..