فرمانده نیروی انتظامی:

مسائل اخلاقی و کلاهبرداری، مهمترین جرائم فضای مجازی است

فرمانده نیروی انتطامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مردم باید بدانند چه جرائمی در فضای مجازی و بستر تلگرام رخ می دهد گفت: مهمترین جرائم این فضا، مسائل اخلاقی و کلاهبرداری است.

به گزارش یزدی نیوزسردار 'حسین اشتری' در نشست جمع بندی نتایج نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان یزد به افزایش ۴۸ درصدی جرائم در فضای مجازی اشاره اظهار کرد: اولویت پلیس، اقدام های پیشگیرانه بجای مقابله است.

وی خاطرنشان کرد: باید در استان ها اولویت ها دقیق مشخص و امور و وظایف پیگیری شود تا به هدف اصلی برسیم.
اشتری به حوادث سال ۹۶ اشاره و تاکید کرد: بر پلیس است تا آمادگی های خود را نسبت به سال های گذشته ارتقاء دهد و همچنین ارتقای امور و فعالیت های عملیاتی و توان اجرای ماموریت را مدنظر داشته باشد که یک وظیفه اساسی مهم در ناجا در سالجاری است.
وی به اهمیت تعالی رفتار کارکنان ناجا در کشور اشاره و گفت: مردم همواره در طول سال از طرح های پلیس در برخورد با ناهنجاری ها استقبال می کنند چون رسالت ما حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی است.
فرمانده نیروی انتظامی همچنین با قدردانی از مجموعه کارکنان استان یزد تصریح کرد: باید تلاش کرد تا در شاخص های امنیتی به حد مطلوب برسیم و این شاخص ها در جامعه روز به روز ارتقاء یابد.
اشتری به حادثه صحرای طبس در ۱۳۵۹ و بعد از اشغال لانه جاسوسی آمریکا اشاره و خاطر نشان کرد: شکست آمریکا در طبس جزو الطاف الهی بود که مکر دشمنان به خودشان بازگشت و شکست خوردند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، وارد یزد شد و قرار است با مسوولان و فرماندهان این نیرو در استان هم دیدار داشته باشد.
استان یزد یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..