سردار اشتری:

آرامش مردم با حضور پلیس محقق می شود

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آسایش مردم در گروی حضور قوی پلیس در جامعه و انجام وظایف محوله است که به برکت انقلاب اسلامی با درایت انجام می شود.

به گزارش یزدی نیوزسردار 'حسین اشتری' در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: در سایه همراهی آحاد مردم، شاهد تحقق اهداف پلیس و امنیت و آرامش همگان در جامعه اسلامی هستیم .

وی ادامه داد: پلیس مقتدر در جامعه اسلامی وظایف محوله را در تمام ابعاد با دقت و جدیت و با تعامل سازنده با مردم و همراهی مسوولان انجام می دهد و به برنامه های خود ادامه می دهد.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این نیرو در سال گذشته تمام وظایف را با دقت و برنامه با عنایت خداوند و همراهی مردم به خوبی انجام داده و قطعا امسال همچنان به همکاری ها و تداوم مامویت ها نیاز دارد.
اشتری گفت: بر اساس ارزیابی هایی که توسط پلیس در سال ۱۳۹۶ در سراسر کشور انجام گرفت شاهد موفقیت و ارتقای تمام برنامه ها نسبت به سال ۱۳۹۵ هستیم که باید برای توفیق ها بیشتر تلاش کرد.
وی به حوادث دی ماه سال گذشته اشاره و یادآور شد: با عنایات خداوند منان و همراهی و هوشیاری مردم و تلاش پلیس این حوادث با کمترین خسارت و با اقتدار توام با هوشمندی پایان یافت و پلیس در انجام وظیفه از هیچ فداکاری دریغ نکرد.
فرمانده ناجا همچنین با اشاره به کارنامه بسیار خوب پلیس استان یزد در کشور تصریح کرد: فعالیت ها با هماهنگی و همراهی و هدایت دستگاه های امنیتی، استاندار و در راس آنها رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بسیار موثر بوده است.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: پلیس ماموریت های خود را با همکاری اقشار مختلف مردم و همراهی مسولان به خوبی انجام داده و امیدواریم امسال موفق باشد .
آیت الله محمد رضا ناصری با اشاره به اینکه پلیس با وجود ترفندهای دشمنان و معاندین نظام با قدرت و اقدام های شایسته، عملکرد بسیار مطلوبی داشته بر تحقق تمام وظایف در سالجاری در کشور تاکید کرد.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران،  در سکوت خبری، وارد یزد شد و قرار است با مسوولان و فرماندهان این نیرو در استان هم دیدار داشته باشد.
استان یزد یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.
 
منبع:ایرنایزد
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..