برگزاری طنز «قندشکن» با موضوع «مرض قند» در یزد

رییس حوزه هنری یزد از برگزاری سیزدهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «سبک زندگی‌ـ‌سلامت (تغذیه و دیابت)»، پنجم اردیبهشت در این شهر خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز«محمدصادق کوچک‌زاده» گفت: سیزدهمین محفل ماهانه طنز «قندشکن» از سری برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور دکتر محمد نظری‌ندوشن شاعر مطرح طنز کشور و جمعی از چهره‌های شاخص طنز استان در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود .

 
وی افزود: در این محفل طنزپردازان، شاعران و نویسندگان آثار نثر و اشعار طنز با موضوع «سبک زندگی، سلامت (تغذیه و دیابت)» برای حاضران قرائت می‌کنند .
 
رییس حوزه هنری یزد،‌تصریح کرد: در پایان برنامه به آثار برتر حوزه شعر و نثر از نگاه مهمان ویژه و کارشناس برنامه جوایزی اهدا خواهد شد .
 
کوچک‌زاده معرفی کتاب، برپایی نمایشگاه کتاب طنز و مسابقه بداهه‌سرایی را از دیگر برنامه‌های این محفل عنوان کرد .
 
این مقام مسئول ضمن دعوت از عموم مردم به ویژه شاعران و طنزپردازان جوان و پیشکسوت برای حضور در این محفل خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را برای ارائه در محافل ماهانه طنز «قندشکن» به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای آگاهی از اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۶ تماس بگیرند .
 
این محفل شاد و شیرین، با همکاری حوزه هنری استان و مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد، چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰ در نارنجستان هنر حوزه هنری پذیرای اهالی قلم و علاقه‌مندان خواهد بود .
 
گفتنی است؛ محافل طنز «قندشکن» اولین چهارشنبه هر ماه در حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و حضور عموم علاقه‌مندان در آن آزاد است .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..