فرماندار یزد:

تکریم و تجلیل از مقام معلم باید به مشارکت همگانی تبدیل شود

فرماندار یزد گفت: همه اقشار جامعه به موضوع گرامیداشت مقام شامخ معلم توجه دارند، اما این مهم می‌بایست به مشارکتی همگانی و عمومی تبدیل شود .

به گزارش یزدی نیوز«مصطفی سالاری» در جریان دیدار با «عباس ملازینلی» رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اقدامات شایسته شهرداری یزد و به ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در ایام عید نوروز۹۷ اظهار کرد: خوشبختانه در سال جدید برنامه‌های خلاقانه و ابتکاری برای شهروندان و هم در راستای پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی در شهر یزد اجرایی شد که قطعاً در افزایش روحیه نشاط، شادابی و امید تأثیرداشته است .

 
وی در ادامه با بیان این‌که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد باید در مسیر تحقق رسالت های واقعی خویش گام بردارد،‌ افزود: در دوره جدید مدیریت این سازمان با استفاده  از خرد جمعی و نظرات کارشناسان شاهد اتفاق رویدادهای جدید در سطح شهر باشیم .
 
فرماندار یزد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم گفت: هفته بزرگداشت مقام معلم هر سال فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات فعالان عرصه تعلیم و تربیت است .
 
سالاری بر نهادینه ساختن فرهنگ تکریم، تجلیل و احترام به مقام معلم به صورت مستمر در بین اقشار مختلف جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: فعالیت و مشارکت آحاد مردم جامعه جهت اجرای برنامه ها متناسب با شان کارگران و معلمان در این هفته مهم و اثربخش است .
 
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد در پایان از آمادگی کامل فرمانداری برای همکاری و پیگیری اجرای برنامه‌های بزرگداشت این هفته خبر داد و افزود: باید از ظرفیت‌های سایر نهادهای شهرستان به ویژه شهرداری و سازمان فاو به منظور اجرای برنامه های متنوع در این هفته استفاده شود .
 
«عباس ملازینلی» رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های فرمانداری و سایر نهادها از اقدامات این سازمان در ایام عید نوروز گفت: این حمایت و همچنین بازخوردهای مثبت مردم، مجموعه سازمان فاو شهرداری یزد را در رسیدن به اهداف تعیین شده مصمم تر خواهد نمود .
 
وی با بیان این‌که همه افراد در هر رده و مقامی باید قدردان معلمین خود باشند اعلام کرد: جلسات تخصصی و کارشناسی به منظور اجرای برنامه های مدنظر فرمانداری و خلاقانه در هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار خواهد شد .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..