رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت یزد خبر داد؛

اختصاص رتبه هفت کشوری در پرداخت مستقیم تسهیلات در یزد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، گفت: این استان در پرداخت تسهیلات مستقیم از سوی بانک ها رتبه هفتم کشور را دارد و همچنین در مجموع پرداخت تسهیلات رونق تولید و تسهیلات مستقیم در کل کشور حایز رتبه نهم می‌باشد .

به گزارش یزدی نیوز،«محمدرضا علمدار یزدی» در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: در تسهیلات رونق تولید ۸۵۹ فقره وام به مبلغ ۵۷۸ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است .

 
وی افزود: در آخرین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان یزد، ۲۱فقره تسهیلات جدید به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به تصویب اعضا رسید و مشکلات چهار واحد تولیدی صنعتی و معدنی بررسی و حل شد .
 
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان،گفت: تاکنون ۵۳ کارگروه اصلی رونق تولید ، ۶۴ جلسه تخصصی و ۷۲۳ جلسه تخصصی در استان برگزار شده که طی آن سه هزار و ۳۴۱ مصوبه در قالب سه هزار و ۱۶۸ فقره پرونده بررسی شده است .
 
علمدار یزدی با بیان این‌که ۸۳ درصد مشکلات این حوزه دو هزار ۷۸۹ مورد بانکی هستند، تصریح کرد: شش درصد مشکلات شامل ۲۰۱ مورد مربوط به مسائل تامین اجتماعی، چهار درصد شامل ۱۳۱ درباره مسائل امور مالیاتی و ۱۵۱ مورد هم سایر مسائل بوده است .
 
وی تأکید کرد : حل این مشکلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان منجر به تثبیت ۴۰ هزار شغل در بخش های صنعتی و معدنی این استان شده است .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..