بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از شرکتهای پیشگامان صنعت سبز و پیشگامان عصر ارتباطات

علی زینی وند در بازدید از شرکتهای پیشگامان صنعت سبز و پیشگامان عصر ارتباطات از توجه هدفمند به واحدهای موفق صنعتی در سال حمایت از کالای ایرانی در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد و هیئت همراه از شرکت‌های پیشگامان عصر ارتباطات و پیشگامان صنعت سبز بازدید کردند و در جریان چگونگی فعالیت این شرکت ها قرار گرفتند. در بازدید از پیشگامان صنعت سبز سمیعی مدیرعامل این شرکت ضمن اشاره به نحوه تولید کاغذ از سنگ به برتری های این کاغذ نسبت به کاغذ معمولی اشاره کرد و صرفه جویی در آب را یکی از مهمترین مزیت های کاغذ سنگی برشمرد. در بازدید از شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات نیز پورروستایی مدیرعامل این شرکت، صنایع الکترونیکی، صنایع روشنایی، صنایع برد و شهر الکترونیک را از جمله زمینه های فعالیت این شرکت بیان کرد و ابراز داشت: پیشگامان عصر ارتباطات بزرگترین کارخانه تولیدی برد های الکترونیکی در خاورمیانه است.
در ادامه زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به استفاده دستگاه‌های دولتی از کالای ایرانی تأکید کرد و افزود: در تلاش هستیم که در سال حمایت از کالای ایرانی تمامی دستگاه‌های دولتی استان از تولیدات داخلی استان و کشور استفاده کنند و همچنین با اشاره به شعار سال تصریح کرد: شعار سال ما را به مسیر توجه ویژه به بازاریابی رهنمون می‌کند، چراکه علاوه بر تنوع تولیدات داخلی توجه ویژه‌ای به این اصل نشده است.

بخش نظردهی بسته شده است..