امام جمعه مهریز:

تجلیل از مقام معلم یک وظیفه همگانی است

امام جمعه مهریز گفت: تجلیل و تکریم از مقام شامخ معلمان یک وظیفه بزرگ همگانی است که باید همواره به آن عنایت داشت.

به گزارش یزدی نیوزحجه الاسلام و المسلمین «عبدالرضا محی الدینی» در نشست شورای آموزش و پرورش مهریز، گفت: معلمان به خاطر تعلیم و تربیت نسل جوان همواره حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند.

 
وی افزود: نقش فرهنگیان در طول حیات پر برکت انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و همواره نقش الگویی در عرصه ‎‎ های مختلف بر عهده داشته‌‌اند.
 
امام جمعه مهریز اظهار کرد: بر مردم و مسئولان است تا همواره در راستای تکریم شان و منزلت فرهنگیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت بیش از گذشته فعالیت داشته باشند .
 
«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز در این نشست با اشاره به دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت معلم شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: یکی از مناسبت ‎‎ های مهم سالانه در کشور اسلامی ما هفته بزرگداشت هفته مقام معلم است که لازم است امسال پرشور و باشکوه تر از همیشه برگزار شود.
 
وی افزود: باید به طور خاص و ویژه از مقام شامخ معلمان و فعالان عرصه خطیر تعلیم و تربیت به نحو شایسته در هفته بزرگداشت مقام معلم و طول سال تجلیل شایسته بعمل آید و زحمات فرهنگیان شهرستان را پاس داشت.
 
«سید علی کارآموز» مدیر آموزش و پرورش  مهریز در سخنانی به ارائه گزارش در خصوص ویژه برنامه ‎‎ های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت هفته مقام معلم در سطح شهرستان پرداخت.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..