راه‎‎اندازی مجدد تنها استخر سرپوشیده مهریز تا تابستان به تعویق افتاد

رییس اداره ورزش و جوانان مهریز علت تاخیر در راه‏‏اندازی مجدد استخر این شهر را شکستگی کاسه آن ذکر و ابراز امیدواری کرد که استخر مذکور تا اوایل تابستان امسال مورد بهره‎‎برداری قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدحسن زارع» به دنبال گلایه مردم مهریز در مورد آغاز فعالیت استخر این شهر، تاخیر در راه ‎‎ اندازی مجدد استخر را ناخواسته خواند و ضمن تشکر از صبوری مردم شهرستان، اظهار کرد:

استخر مهریز با توجه به مشکلاتی که در سیستم تاسیساتی آن وجود داشت توسط مهندسین اداره بررسی و حدود هزینه تعمیرات آن مشخص شد و از نهم دیماه پارسال تعطیل و عملیات تعمیر آن شروع شد و با توجه به تعویض قطعات زمان تقریبی تعطیلی استخر ۲ تا ۳ ماه اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از تعطیلی و تخلیه آب استخر متوجه شکستگی در کاسه استخر شدیم که پس از بررسی تعمیر و مرمت کف آن در دستور کار قرار گرفت.

به گفته زارع، با توجه به این که این قسمت یعنی شکستگی کف استخر در برنامه تعمیرات اولیه نبود، اعتبار کافی جهت این کار در اختیار نبود ولی با پیگیری فرماندار، اعضای شورای شهر و مدیر کل محترم و سایر همکاران محترم ورزش و جوانان اقدامات خوبی انجام شده و تقریبا ًاز لحاظ مالی اعتبار مورد نیاز تامین شده است.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به قول مدیر کل محترم ورزش و جوانان که گفته بودند استخر اوایل تابستان راه  اندازی خواهد شد، این کار به صورت قطعی انجام خواهد شد و استخر در تابستان به بهره ‎‎ برداری می ‎‎ رسد.

وی ادامه داد: با توجه به این که استخر شهرستان از امکانات رفاهی چون سونا و جکوزی نیز بی بهره بود، پیگیری لازم انجام و قول ساخت سونا و جکوزی استخر هم انجام شده و در حال رایزنی با پیمانکار جهت انجام امور مربوط هستیم که هر چه سریعتر نسبت به شروع کار اقدام شود.

زارع در پایان خاطرنشان کرد:  کار موتورخانه و سیستم تاسیسات تمام شده، سیستم روشنایی استخر تعویض شده، سیستم گرمایشی استخر به صورت کامل تعمیر و کلا نوع گرمایش تغییر کرده و در حال حاضر جهت تعویض و مرمت کاشی دور استخر و رختکن و سایر قسمت‏‏های استخر در حال برنامه ‎‎ ریزی و اقدام هستیم که در این رابطه کمال تشکر و قدردانی را از مردم صبور شهرستان داریم.

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..