ائمه جمعه یزد از خدمات سپاه تجلیل کردند

امام جمعه مهریز گفت: مهمترین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله با نفود فرهنگی دشمنان است که به دنبال براندازی نظام ما هستند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه این شهر با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: سپاه پاسداران به فرمان امام (ره) در دفاع از انقلاب اسلامی و فعالیت در حوزه نظامی و فرهنگی تشکیل شده است .

وی ادامه داد: پاسداران در این نهاد مقدس خدمت بی شائبه ای به انقلاب و اطاعت محض و عاشقانه از مقام والای ولایت فقیه دارند و بازوی توانمند ولایت فقیه برای جانفشانی برای اعتلای اسلام و انقلاب هستند.
امام جمعه مهریز همچنین به پنجم اردیبهشت ماه سالروز حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و گفت: با امداد و معجزه الهی دانه های شن چشم شیطان بزرگ را کور کردند که و این حادثه باعث برملا شدن واقعیت پوشالی نیروی نظامی آمریکا شد.
 
خطیب جمعه ابرکوه با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در سال ۵۸ به امر مبارک حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: سپاه از ابتدای موجودیت خود با تأسی از سالار شهیدان مبارزه بی امان با ضد انقلاب را در راستای پاسداری از انقلاب در دستور کار خود قرار داد. 
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: سپاه پاسداران یکی از مؤلفه های اقتدار نظام اسلامی شد و اکنون به لطف خدا با داشتن سپاه قدس درجهان حرف اول را درجبهه مقاومت ملت های مظلوم می زند. 
حسینی ادامه داد: سپاه با تمسک به ایمان و ایثار و جانبازی در راه سالار شهیدان امام حسین (ع) و مکتب فکری عاشورا در این عصرحاکمیت و سلطه جهانی ظلم ، طلایه دار جبهه جهانی مقاومت و پایداری در برابر دژخیمان جهانخوار امریکایی و صهیونیسم بین الملل شده است. 
امام جمعه موقت بهاباد با تبریک ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار گفت: امام حسین (ع) بزرگ پاسدار دین مبین اسلام و ارزشهای الهی است .
حجت الاسلام محمد علی اخوان با تبریک اعیاد شعبانیه، این روز را به تمامی پاسداران جان برکف ایران اسلامی تبریک گفت و افزود : روز پاسدار با الگو قرار دادن اسوه رشادت و ایثار، امام حسین(ع) به این نام ملقب شده است و به‌ همین‌دلیل روز تحقق پاسداری از اسلام و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است .
امام جمعه تفت به اعیاد شعبانیه و مناسبت های این ایام اشاره کرد و ضمن گرامیداشت هفته سلامت از همه دست اندرکاران عرصه سلامت تقدیر و تشکر کرد.
حجت الاسلام غفوری ، حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را اوج حماقت و جنایت دست اندرکاران کاخ سفید و کشورهای هم پیمانشان عنوان کرد و افزود: آمریکا و هم پیمانانش وقتی دیدند سوریه پس از هفت سال تحمل جنگ توانسته به پیروزی برسد به دنبال آن بودند تا به گونه ای در آن کشور تهدید و ناامنی ایجاد کنند.
وی همچنین اسراف و تبذیر را از کارهای شیطان دانست و خاطر نشان کرد: به جای تجملات و مصرف گرایی می توان پول ها را در جایی خرج کرد که مثمر ثمر بوده و باقیات الصالحات شود.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..