۷۰ میلیارد ریال صرف شبکه جمع آوری فاضلاب ابرکوه شد

مدیر امور آب فاضلاب ابرکوه گفت: در سال 1396با 70میلیارد ریال بودجه دولتی 13.5کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در مناطق مختلف این شهر اجرا شد.

به گزارش یزدی نیوزسیدمحسن پورسید افزود: این طرح در شهرک های گلستان، آزادگان، بلوار ابوریحان ، خیابان های مدرس و شهید صدوقی، میدان بسیج ، میدان شهدا و معابر منطقه دولت آباد اجراشده است.

وی اضافه کرد: امسال هم با ۸۰ میلیارد ریال بودجه ۱۷.۵کیلومتر طرح جمع آوری فاضلاب در شهر ابرکوه اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه تاکنون ۴۷.۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در اجرا شده است، اظهارکرد: ۹۰کیلومتر طرح جمع آوری فاضلاب باقی مانده است تا این طرح به اتمام برسد. 
پورسید یادآورشد : خط آبرسانی به شهرک های ولایت، مسکن مهر و آزادگان به طول چهار و ۸۱۵ متر با لوله GRP به قطر ۲۰۰ و ۴۰۰ میلی متر تکمیل شده است.
وی با بیان اینکه آب شرب مردم از طریق ۱۴حلقه چاه آب تأمین می‌شود، ادامه داد: پارسال ۲میلیون و ۵۵۸ هزارمترمکعب آب شرب شهر تولید و توزیع شد.
این مسئول از واگذاری و نصب ۲۴۸ فقره انشعاب با کاربری های مختلف در این شهر خبر داد و تصریح کرد: در همین مدت ۳۰۵ دستگاه از کنتورهای فرسوده مشترکان تعویض شده است.
وی ۲هزار و ۲۰۰ مورد آزمایش کلرسنجی ،یکهزار و ۴۱۰ مورد آزمایش باکتریولوژی بر روی ۱۹۸ نمونه و ۴۴۷ مورد آزمایش شیمی و فیزیک بر روی ۶۰ نمونه و لایروبی، آزمایش پمپاژ چاه شماره یک پرستو را از دیگر فعالیت ها ذکر کرد.
مدیر امور آب وفاضلاب ابرکوه ، بابیان اینکه ۸۱ مورد اتفاق اصلی و یکهزار و ۱۳۵ مورد اتفاقات انشعاب مشترکان در شبکه توزیع رفع شده است، یادآورشد : اصلاح و بازسازی شبکه توزیع به طول ۸۹۵ متر در نقاط مختلف شهر و ۵۲۰ متر شبکه آبرسانی اجرا شده است. 
این مسئول ، احداث ۳۳۴ عدد منهول فاضلاب در مناطق مختلف شهر ، حفر یک حلقه چاه عمیق به عمق ۳۵۰ متر، نصب ۱۴ دستگاه دیتالاگر برای مدیریت فشار شبکه در سطح شهر را از دیگر اقدامات این اداره بیان کرد.
آب شرب ۱۳ هزار و۲۵۰ مشترک از طریق ۱۴ حلقه چاه ، ۱۰۱کیلومتر خط انتقال و ۱۶۵کیلومتر شبکه توزیع تامین می شود.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..