امام جمعه یزد:

یزد مکان مناسبی برای استقرار پادگان‌های آموزشی ارتش است

امام جمعه یزد با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان یزد و ضریب بالای امنیت آن گفت: یزد می تواند مکان مناسبی برای استقرار پادگان‌های آموزشی ارتش باشد.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با جمعی از اعضای نیروی هوایی و دریایی ارتش به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش به بیان خاطراتی از دوران انقلاب پرداخت و نقش ارتش را در همه برهه‌ها اثرگذار دانست.

 
وی با اشاره به خدمات بسیار خوب ارتش در زمینه های مختلف در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مسیر ارتش، مسیر پیشرفت و تعالی بوده و توانسته در بین ارتش‌های جهان جایگاه خوبی پیدا کند.
 
ناصری با اشاره به پیشرفت‌های ارتش در زمینه صنایع نظامی و دفاعی بیان کرد: ارتش در عرصه‌های زمینی، دریایی، هوایی و به ویژه در مرزها جان برکف و ایثارگرانه ایستاده و تا پای جان از انقلاب اسلامی ایران دفاع کرده است.
 
امام جمعه یزد تصریح کرد: بسیاری از نیروهای ارتش نیز امروز به افتخار بازنشستگی نائل شده اند که باید از تلاش‌های این افراد قدردانی شایسته شود ضمن اینکه این افراد گرچه بازنشست شده‌اند اما نباید کنار بروند بلکه باید از تجربیات آنها به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
 
وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان ارتش، الگویی برای نیروهای جدید هستند، عنوان کرد: باید از ظرفیت این نیروها به درستی استفاده شود ضمن اینکه باید تلاش شود تا مشکلات این قشر برطرف شود زیرا سالهای متمادی در مناطق مختلف و در بسیاری از موارد دور از شهر و دیار خود به خدمت پرداخته اند و اکنون باید آسایش و آرامش آنها فراهم باشد.
 
ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان یزد اظهار داشت: یزد در مرکز جغرافیایی ایران واقع شده و ضریب امنیت در آن بالاتر است بنابراین این استان می تواند مکانی مناسب برای خدمت رسانی به نیروهای نظامی دیگر استانها باشد.
 
وی تاکید کرد: به فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران توصیه می‌کنم که یزد می‌تواند پایگاهی برای تقویت فعالیت‌های آنها باشد و باید از این ظرفیت بسیار امن و خوب استفاده کنند ضمن اینکه یزد می تواند مکان مناسبی برای استقرار پادگان‌های آموزشی ارتش باشد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..