۲۱درخواست تسهیلات رونق تولید در یزد تصویب شد

21 درخواست تسهیلات رونق تولید به مبلغ 400میلیارد ریال برای معرفی به بانک های استان در کارگروه تسهیل و رونق تولید استان یزد تصویب شد.

به گزارش یزدی نیوزدر پنجاه و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رونق تولید استان یزد درخواست هایی از سوی واحدهای تولیدی مطرح شده بود که بعد از طرح در جلسات کارشناسی به تصویب اعضای این کارگروه رسید.

بر این اساس ، بانک ملی ۱۳ درخواست، بانک های ملت ، توسعه و تعاون و صادرات هر کدام ۲ مورد و بانک های تجارت و صنعت و معدن نیز هر کدام یک درخواست را برای پرداخت تسهیلات پذیرفتند.
در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: عمده مباحث مطرح شده در این جلسات در مسیر تصمیم گیری برای رونق تولید و افزایش اشتغال در استان است.
علی زینی وند افزود: حل مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف بویژه بانکی مدنظر است و مباحث کارشناسی نیز باید در کارگروههای تخصصی مورد بحث قرار گیرد.
وی با تقدیر اعضای جلسه بویژه بازرس کل استان هم اظهار داشت: حضور مسئول نظارتی استان در جلسات این کارگروه ، علاوه بر راهگشا بودن مسائل ، کمک بیشتر به رونق تولید نیز بوده است.
معاون استاندار همچنین با تقدیر از تلاشهای مدیرعامل آب منطقه ای تصریح کرد: مجموعه این شرکت در این کارگروه و اتفاقات اخیر ، زحمات بسیاری برای استان کشیده اند و کمکهای این شرکت و همراهی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی ، کمک خوبی برای اشتغال و رونق تولید بوده است.
در ابتدای این جلسه بانک ها هم گزارشی از وضعیت پرداخت های تسهیلات رونق تولید ارائه کردند.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..