مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد:

تصمیم‌گیری‌های اجتماعی و اقتصادی بخشداران مبتنی بر شعار سال باشد / آغاز به کار سعادتمند به عنوان بخشدار جدید گاریزات و کهدوئیه

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در آئین تکریم و معارفه بخشدار گاریزات و کهدوئیه از توابع شهرستان تفت بیان کرد: تصمیم‌گیری‌های اجتماعی و اقتصادی بخشداران مبتنی بر شعار سال و ایجاد امید و نشاط مردمی باشد.

به گزارش یزدی نیوز آئین تکریم و معارفه بخشدار گاریزات و کهدوئیه با حضور مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان و مردم این منطقه در سالن اجتماعات بخشداری گاریزات و کهدوئیه برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در این مراسم با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در بخشداری گاریزات و کهدوئیه گفت: امید است بخشدار جدید نیز با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، ایجاد تعاملات و ارتباطات مناسب و بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و مشارکت‌های مردمی با همدلی شوراهای اسلامی و دهیاران، زمینه تعالی و رسیدن به نتایج مؤثر را فراهم سازد.
«عباس حیدری» بابیان اینکه بخشداران زبان گویای دولت و نظام در حوزه مسئولیت خود هستند، افزود: وظیفه‌ی بخشداران هماهنگی کلیه امور، رسیدگی به مسائل دهیاری‌ها و شوراها و ارائه راهکار و همراهی با فرماندار شهرستان موردنظر است و امید است در این مسیر تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید به نحو شایسته‌ای میسر شود.
حیدری خاطرنشان کرد: اولویت قرار دادن شعار سال در تصمیم‌گیری‌ها و امیدبخشی به مردم موضوع دیگری است که باید موردتوجه قرار گیرد و بخشداران ضمن ایجاد امید و نشاط در بین مردم مبنی بر اجرا و اتخاذ تصمیمات صحیح دولت، با اولویت قرار دادن شعار سال و بومی‌سازی آن به‌ویژه در هنگام تصمیم‌گیری‌های اقتصادی، نسبت به فرهنگ‌سازی و استفاده مردم روستاها از کالاهای ایرانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در پایان بیان کرد: باید بر عملکرد واحدهای تولیدی نظارت ویژه‌ای داشت تا کالای باکیفیت در اختیار مردم قرار دهند و رغبت استفاده از تولیدات ملی در جامعه تقویت شود.
گفتنی است در این مراسم از تلاش‌های «محمدحسین قانعیان» بخشدار سابق تجلیل و «احسان سعادتمند» با حکمی از سوی استاندار یزد فعالیت خود را به‌عنوان بخشدار گاریزات و کهدوئیه آغاز کرد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..