کارشناسی هواشناسی یزد:

سرمازدگی در راه است

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد گفت: طی روزهای آینده، دمای هوا در مناطق سردسیر به زیر صفر می رسد و در مناطق کوهستانی، سرما حاکم می شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا شیر غلامی  افزود: موجی که طی چند روز گذشته در استان فعال شده عصر امروز/ سه شنبه/ و فردا/ چهارشنبه/ به صورت ضعیف تر در استان ادامه فعال خواهد بود و شاهد بارندگی در استان بویژه نیمه شمالی ، شرقی و ارتفاعات هستیم که بعضا همراه با رگبار و رعد و برق است.

وی با بیان اینکه بارشها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود اظهار کرد: طی امروز و فردا ورزش باد شدید بویژه در مناطق جنوبی، استان را در بر خواهد گرفت.
شیر غلامی از کاهش دمای هوا در ۲ روز آینده در استان خبر داد و یادآور شد: دمای شهر یزد در گرمترین ساعات امروز به ۱۶، چهارشنبه ۱۷ و پنجشنبه به ۱۹ درجه سانتیگراد می رسد.
وی با بیان اینکه دمای هوا شهر یزد در ۲ شب آینده هم به ۶ درجه می رسد افزود: دما در مناطق کوهستانی و سردسیر استان به صفر و زیر صفر می رسد و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: از روز جمعه آینده و به ویژه اوایل هفته آینده افزایش دما را در استان شاهد خواهیم بود.
شیر غلامی، گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته را بافق با دمای ۲۹ و خنک ترین نقطه را طرزجان و ده بالا در تفت با دمای یک درجه سانتیگراد اعلام کرد.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..