سرمربی فوتبال ساحلی لوانته اسپانیا:

رقابت سختی با حریفان در یزد پیش روست

سرمربی تیم فوتبال ساحلی لوانته اسپانیا گفت:در مسابقات 2018 میلادی اوراسیا در شهر یزد تیم های قوی با بازیکنان مطرح جهانی حضور دارند بنابراین برای کسب عنوان قهرمانی در این پیکارها رقابت سختی با حریفان خواهیم داشت با تمام این وجود خیلی امیدوار هستیم.

به گزارش یزدی نیوز« خوزه میرایس» افزود: سطح مسابقات امسال نسبت به دوره قبل از لحاظ کیفی خیلی بالاتر است، ما با انگیزه زیاد و برای کسب افتخار در میدان این پیکارها حضور پیدا کرده ایم .

وی ادامه داد: شرایط تمام تیم ها ماه های گذشته دقیقا بررسی شد و شناخت لازم به دست آمد، بنابراین با تمام توان و احترام به دیگران با جدیت مسابقات خود را پیگیری خواهیم کرد .
سرمربی تیم لوانته در خصوص وضعیت فوتبال ساحلی ایران تصریح کرد: در سال های اخیر فوتبال ساحلی ایران در آسیا و عرصه جهانی پیشرفت کرد، پله های موفقیت را خیلی خوب و سریع سپری می کند.
میرایس همچنین با قدردانی از میزبانی ایران و یزد برای برگزاری این مسابقات، ابرازامیدواری کرد که مسابقات یادشده با حضور پرشور تماشاگران و ارائه بازی های فنی توسط تیم ها به نحو مناسبی برگزار شود .
همچنین سرمربی تیم فوتبال ساحلی کاتانیا ایتالیا جمعه شب به ایرنا گفته بود که تیم های بسیار خوب و آماده ای در رقابت های امسال در یزد حضور دارند، هرچند ما نائب قهرمان ایتالیا هستیم ولی با تمام توان برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها بازی می کنیم. 
« فابیو پانیتزا» افزود: سطح بازی های امسال با توجه به حضور بازیکنان مطرح جهان در تیم های مختلف نسبت به دور اول خیلی بالاتر و همه دیدارها حساس و برای قهرمانی سرنوشت ساز است. 
وی ادامه داد: وضعیت تیم های حاضر را در مسابقات تجزیه و تحلیل کردیم و شناخت خوبی هم داریم و با آمادگی کامل برای کسب قهرمانی و بردن جام به ایتالیا وارد رقابت با سایر حریفان خواهیم شد. 
به گفته سرمربی تیم کاتانیا ایتالیا وضعیت فوتبال ساحلی ایران در سال های اخیر رشد قابل توجهی در سطح جهانی داشته ، این مساله گویای ظرفیت های خوب و همچنین علاقه مندان به این رشته ورزشی است. 
پانیتزا با قدردانی از میزبانی ایران و باشگاه گلساپوش یزد در این رقابت ها اظهار کرد: مسابقات اوراسیا، اهمیت زیادی در عرصه جهانی دارد و مورد توجه ورزشکاران و علاقه مندان این رشته قرار گرفته است. 
دومین مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های اوراسیا از فردا( یکشنبه)، ۲۶ فروردین ماه جاری به مدت سه روز در مجموعه ورزشی سلمان محمودآباد یزد برگزار می شود.
در این پیکارها تیم مقاومت گلساپوش یزد به عنوان نماینده ایران و تیم های لکوموتیو روسیه ، لوانته اسپانیا و کاتانیا ایتالیا حضور دارند.
کادر فنی و بازیکنان تیم های لوانته اسپانیا و کاتانیا ایتالیا عصر جمعه برای حضور در دومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های اوراسیا (EURASIA CUP 2018 YAZD ) وارد یزد شدند .
مراسم استقبال از اعضای این تیم ها با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان استان ، مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش ، هیات فوتبال و جمعی از نونهالان مدارس فوتبال در فرودگاه شهید صدوقی (ره) یزد برگزار شد.
اعضای هر تیم شامل ۱۲ بازیکن و پنج کادرفنی و همراه است که مسابقات خود را از روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۷ در مجموعه ورزشی سلمان محمود آباد یزد برگزار می کنند.
نخستین دوره این رقابت ها فروردین ماه ۱۳۹۶ با حضور لکوموتیو روسیه ، اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا با قهرمانی مقاومت گلساپوش یزد همراه بود.
هم اکنون تیم های مقاومت گلساپوش یزد ، ایفاسرام و کویر اردکان سه نماینده استان یزد در لیگ برتر ساحلی باشگاه های کشور حضور دارد .
استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..