باحضور معاون رییس جمهور انجام شد؛

کلنگ‎‎زنی مجهزترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی استان یزد در اردکان

کلنگ مجهزترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی استان یزد که قرار است به همت مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو ساخته شود، با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در اردکان به زمین زده شد.

به گزارش یزدی نیوز«هادی مقیمی» فرماندار اردکان در این مراسم راجع به این طرح گفت: تصمیم برای ساخت این مجتمع از یک دهه پیش تاکنون پیگیری شده بود ولی به دلایلی اجرایی نمی‌‌شد، اما در ماه‌های اخیر با پیگیری‌های نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری این شهرستان، این پیگیری‌ها به نتیجه رسید.

وی با بیان این که برای ساخت مجتمع یاد شده، سالن‌های مختلف ورزشی، تفریحی و فرهنگی پیش‌بینی شده است، از سرمایه‌گذاران این طرح و مدیران صنایع به ویژه شرکت صنعت و معدنی چادرملو در این رابطه تقدیر کرد.

مقیمی با بیان این که این مجتمع در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و با پیش‌بینی ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخته می‌شود، تصریح کرد: این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به کل جمعیت شهرستان خدمت‌رسانی کند.

وی ابراز امیدواری کرد که این مکان رفاهی در کوتاه‌ترین زمان با همت سرمایه‌گذاران به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

فرماندار اردکان از شهرداری، شورای شهر و دیگر ادارات خواست تا مجوزهای لازم را صادر و تغییرات کاربری را هرچه سریع‌تر انجام و زمینه را برای افتتاح این مجتمع مهیا کنند.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از جمله شرکت‌های پیشرو در تکمیل زنجیره تولید از معدن تا تولید محصولات نهایی فولاد در کشور است.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..