امام جمعه موقت یزد:

قاچاق مغایر با اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است

امام جمعه موقت یزد گفت: واردات کالای قاچاق مغایر با اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام سید محمدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های نمازجمعه یزد با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: تحقق این هدف با شعار و سخنرانی محقق نمی شود و مسئولان باید در عمل برای تحقق آن تلاش کنند.

 
وی عنوان کرد: مسئولان باید راهکار عملی و برنامه برای حمایت از کالای ایرانی ارائه دهند و هر آنچه می تواند به عنوان یک سد راه در این مسیر مطرح باشد را از میان بردارند.
 
آیت‌اللهی تاکید کرد: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب از روی حکمت انجام شده بنابراین باید تلاش شود تا در عمل به این شعار برسیم.
 
امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: دولت باید ابتدا از ورود کالای قاچاق جلوگیری کند زیرا کالای قاچاق عامل بیماری اقتصاد است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز می‌بینیم که در مقابل چشمان مسئولان، کالای قاچاق وارد کشور می‌شود، تصریح کرد: ورود کالای قاچاق مغایر با اهداف اقتصاد مقاومتی و شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی است.
 
آیت‌اللهی همچنین به تشریح دیگر وظایف دولت در راستای تحقق شعار سال پرداخت و بیان کرد: باید عوامل رکود اقتصادی از میان برداشته شود و از تولیدکنندگان داخلی حمایت صورت گیرد.
 
وی ادامه داد: از سوی دیگر، تولیدکنندگان و صنعتگران نیز باید نسبت به تولید کالاهای با کیفیت طبق استانداردها اقدام کنند تا در مردم نسبت به خرید کالاهای آنها، رغبت ایجاد شود.
 
امام جمعه موقت یزد تاکید کرد: مردم باید برای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال مولد و مفید بیش از گذشته در خرید اجناس داخلی احساس مسئولیت کنند زیرا بدون همراهی و حمایت آنها نمی توان در مسیر منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی حرکت کرد.
 
آیت اللهی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن عید مبعث بیان کرد: اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری فراگیر شده و دشمنان از همین موضوع هراس دارند بنابراین در صدد ترویج اسلام هراسی هستند اما اقدامات آنها نتیجه عکس می‌دهد و گرایش مردم در سراسر جهان هر روز به اسلام بیشتر می شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..