نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

نظارت دستگاه‌های نظارتی بر واحدهای صنعتی متمرکز شود

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به گلایه صنعتگران از اینکه ۱۸ دستگاه کار نظارت بر صنعت را انجام می دهند، گفت: از دولت می خواهیم که این نظارت ها را متمرکز کند.

به گزارش یزدی نیوزسید ابوالفضل موسوی بیوکی در جلسه شورای اداری استان یزد با حضور معاون رئیس جمهور اظهار داشت: صنعتگران به شدت بر این باورند که دولت اگر به فعالیت بخش خصوصی اعتقاد دارد، باید در برنامه ها و عملکرد خود به این مهم توجه جدی کند.

 
وی افزود: به نظر می رسد دولت نمی خواهد دست از دولت گرایی بردارد و به بخش خصوصی اعتماد کند و همین امر سبب شده که صنعتگران، حمایت دولت از بخش خصوصی و تلاش برای کاهش تصدی گیری های دولت، را باور نکنند زیرا این مهم را در عمل لمس نمی کنند.
 
موسوی بیوکی عنوان کرد: یزدیها دانش بنیان و دانش محور هستند و ظرفیت های بسیاری دارند و باید به آنها اعتماد شود.
 
نماینده مردم یزد و اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یزد به لحاظ معدن و ذخائر معدنی در جایگاه نخست است و موازنه ای در زمینه میزان ذخائر و برداشت ها برقرار است، افزود: امیدواریم با توجه ویژه به بحث آب، کمک شود تا این موازنه به هم نخورد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اگر بخواهیم روی کالای ایرانی و خدمات ایرانی مانور دهیم باید از سرمایه گذار و صنعتگر حمایت کنیم به ویژه در مباحث مالیاتی و اگر شعاری در این زمینه می دهیم، دقت کنیم که حتما اجرا شود.
 
موسوی بیوکی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: صنعتگران از تعدد دستگاه های نظارتی گلایه دارند و می گویند ۱۸ دستگاه نظارتی دائم در حال نظارت هستند که لازم است این نظارت ها متمرکز شود.
 
وی خطاب به معاون رئیس جمهور ادامه داد: به یزد با این همه استعدادها و قابلیت ها و برندها، به طور ویژه نگاه کنید.
 
منبع:خبرگزاری مهر 

بخش نظردهی بسته شده است..