نماینده سپاه الغدیر در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های یزد:

انیمیشن «هابوب» در یزد تولید شد

نماینده سپاه الغدیر در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های یزد از تولید انیمیشن هابوب با کیفیت بسیار بالا خبر داد و گفت: این انیمیشن بدون کارکتر انسانی، واقعه طبس را روایت می‌کند.

به گزارش یزدی نیوزبهنام کیانپور در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های استان یزد اظهار داشت: یک انیمیشن ۳۴ دقیقه ای به نام هابوب که نام یکی از بالگردهای صحرای طبس است، در یزد تولید شد.

 
وی با بیان اینکه این انیمیشن کیفیت بسیار بالایی دارد و قابل اکران در سینما است، افزود: در این انیمیشن کل حادثه طبس بدون کارکتر انسانی توسط تجهیزاتی که در این حادثه حضور داشته است، روایت می‌شود.
 
کیانپور با اشاره به برنامه هایی که از سوی سپاه الغدیر استان یزد برای پنجم اردیبهشت ماه، سالروز واقعه طبس تدارک دیده شده است،‌افزود: گردهمایی پیشکسوتان سپاه الغدیر، تولید نماهنگ ویژه شهید محمد منتظرقائم، تولید طرح گرافیکی ساعت ۳ و …. از برنامه های این روز است.
 
نماینده سپاه الغدیر در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های یزد عنوان کرد: پیشنهاد ما برای اینکه واقعه طبس و برنامه‌هایی که برای بزرگداشت آن اجرا می‌شود،‌ مردمی شود این است که این واقعه بازسازی شود.
 
وی خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که در صورت تامین اعتبار و همراهی دستگاه‌های مختلف، واقعه طبس در موقعیت شهید رشیدی یزد بازسازی شود.
 
کیانپور همچنین با بیان اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال حمایت از تولید ایرانی نامگذاری شده است، افزود: سپاه الغدیر استان یزد در این زمینه تولیدات فرهنگی دارد که این تولیدات با محوریت حمایت از کالای ایرانی انجام شده است.
 
وی در مورد برنامه های سپاه در سالروز ارتحال حضرت امام نیز بیان کرد: در ۲۰ پارک و تفرجگاه استان یزد برنامه‌های محلی و شهرستانی برگزار خواهیم کرد.
 
کیانپور همچنین پیشنهاد داد: مسابقه الکترونیکی وصیت نامه امام خمینی (ره) با همکاری نهاد کتابخانه‌ها برگزار شود تا شرکت کنندگان به این وسیله مروری بر وصیت نامه سیاسی عبادی امام راحل داشته باشند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..