بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری از مدیریت حج و زیارت استان

"محمدصادق طهماسبی" از مدیریت حج و زیارت استان یزد بازدید و ضمن دیدار و گفت و گو با مدیر این سازمان بر رعایت کامل و‌ دقیق اصول پدافند غیرعامل در حوزه ساخت و ساز تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزروز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد و تعدادی از کارشناسان این اداره کل از مدیریت حج و زیارت استان و تاسیسات و تجهیزات این سازمان بازدید کردند.

"محمدصادق طهماسبی" پس از این بازدید و در دیدار با مدیر حج و زیارت استان بر رعایت کامل و دقیق اصول پدافند غیرعامل در حوزه ساخت و ساز تاکید کرد.
 دبیر شورای پدافند غیرعامل استان گفت: رعایت آیین نامه های ساخت و ساز به ویژه مبحث ۲۱ مقررات ملّی ساختمان و اخذ مجوز پدافند غیرعامل برای ساختمان ها و طرح های توسعه ای و زیرساختی امری ضروری است و موجب ارتقای پایداری و تاب آوری در مقابل پدیده زمین شناختی زلزله خواهد بود.
"علی اصغر شریفی" مدیر حج و زیارت استان نیز در این دیدار اقدامات پدافند غیرعامل انجام شده در تاسیسات این سازمان را تشریح کرد.
گفتنی است در این دیدار بر برگزاری دوره آموزشی از سوی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برای جامعه هدف حج و زیارت استان تاکید شد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..