توزیع یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون لیتر سوخت در یزد

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، با اشاره به رشد 6.4 درصدی توزیع فرآورده‌های نفتی در استان یزد، گفت: یک میلیارد و 710 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در سال گذشته در استان یزد توزیع شده است .

به گزارش یزدی نیوز«عبدالرضا انتظاری» در تشریح میزان مصرف فراورده‌های نفتی در سال ۹۶ گفت: در این مدت میزان مصرف بنزین در استان به ۴۹۴ میلیون و ۲۰۴ هزار لیتر رسید .

 
وی میزان مصرف نفتگاز را بیش از ۹۵۳ میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: به دلیل تردد و فعالیت بیشتر بخش حمل و نقل جاده‌ای، مصرف این فرآورده در سال گذشته ۸.۶ درصد افزایش داشته است .
 
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی مصرف نفتکوره نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان، اظهار کرد: میزان مصرف این فرآورده نفتی در استان بالغ بر ۵۷ میلیون لیتر بوده که کاهش مصرف آن ناشی از تداوم گازرسانی به کوره‌های آجرپزی و مصرف کنندگان این فراورده است .
 
وی در ادامه با بیان این‌که ۲۱ میلیون و ۶۷۹ هزار لیتر نفت سفید در سال ۹۶ در سطح استان یزد توزیع شده است، تصریح کرد: مصرف این فراورده که بیشتر مربوط به بخش خانگی است نزدیک به ۲۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد .
 
عبدالرضا انتظاری با اشاره به این‌که میزان ۱۱۰ میلیون و ۱۶۷ هزار مترمکعب CNG در استان توزیع شده، گفت: افزایش مصرف این سوخت پاک، صرفه جویی مصرف بنزین را به همراه داشته است .
 
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی (۰۹۶۲۷) در تمامی مجاری عرضه در معرض دید مراجعین نصب شده و مشتریان و مراجعین جایگاه‌های سوخت می توانند در صورت هرگونه نارسائی از نحوه خدمات و سوخت رسانی جایگاه ها با این مرکز در میان بگذارند .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..