حمایت از کالای ایرانی بدون مبارزه جدی با قاچاق معنایی ندارد

رئیس‌ کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی بدون مبارزه جدی با قاچاق هیچ معنایی ندارد گفت: قاچاق اصلی‌ترین معضل پیشروی رونق تولید داخلی است.

به گزارش یزدی نیوزمحمد رضا حبیبی در اولین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد در سال ۹۷ که با حضور جمعی از مسئولین استانی در محل اتاق بازرگانی یزد برگزار شد یکی از مهمترین اولویت‌های این ستاد در استان را تحقق شعار سال تعیین شده توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف باید از حالت حرف و گفتار خارج و به مرحله عمل نزدیک شد.

 
رئیس‌ کل دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه فعالیت‌های این ستاد در سال‌های گذشته گفت: فعالیت‌های این کمیته همواره عملی و اجرایی بوده ولی برای رسیدن به اهداف عالی‌تر باید بیشتر تلاش و کوشش کرد.
 
وی توجه نهادها و دستگاه‌های اجرایی به استفاده از کالای داخلی و امتناع از مصرف کالای خارجی که مشابه داخلی دارند را گامی مؤثر در تحقق شعار سال دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک اگر نظارت‌ها در این زمینه افزایش یابد به اهداف تعیین شده می‌رسیم.
 
حبیبی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی بدون مبارزه جدی با قاچاق هیچ معنایی ندارد اضافه کرد: فعالان تولیدی و عرضه‌ کنندگان کالاهای داخلی قاچاق و تاثیر آن بر روی رونق تولید را یکی از معضلات کشور می دانند که امیدواریم این مسائل نیز حل شود.
 
وی در پایان با اشاره به مصوبات ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان یزد اظهار داشت: راه‌اندازی شعب تجدید نظر پرونده‌های تعزیراتی در استان به ‌منظور تسریع در رسیدگی‌های مربوط و لزوم جدیت بیشتر دادگاه انقلاب و دادسرا در مجازات متخلفین در بحث قاچاق سازمان‌یافته از دیگر مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..