فرصت‌های سرمایه‌گذاری یزد در اجلاس مقامات چین و روسیه معرفی می‌شود

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری در این استان در بخش‌های مختلف گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری یزد در اجلاس مقامات کشورهای چین و روسیه معرفی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزعلی نمازی در نخستین نشست سرمایه‌گذاری نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه‌گذاری یزد از به روزرسانی و احصای فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان برای ارائه به اجلاس یاد شده خبر داد.

 
وی اظهار داشت: امیدواریم با استفاده از این فرصت بتوانیم زمینه جذب سرمایه‌گذاری و فاینانس خارجی را برای رونق این بخش در استان فراهم و از سهم سرمایه‌گذاری حاصل از فروش نفت نیز استفاده کنیم.
 
وی با بیان اینکه امسال استان‌های نمونه سرمایه‌گذار در سطح کشور انتخاب می‌شوند، خواستار تلاش بیشتر استان برای جلب و جذب سرمایه‌گذاری و ارتقای جایگاه این بخش در کشور شد و گفت: در این راستا از استان‌های موفق بازدید و از تجریه سایر کشورها هم استفاده می‌شود.
 
نمازی با قدردانی از حمایت مسئولان ارشد اجرایی گفت: سال گذشته مجوز ۴۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی برای استان صادر شد که این میزان نسبت به سهمیه، افزایش قابل ملاحظه‌ای دارد.
 
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد اظهار امیدواری کرد که امسال با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و حمایت مسئولان ارشد اجرایی استان زمینه جلب سرمایه‌گذاری‌های جدید فراهم و سرمایه‌گذاری‌های قبلی نیز جذب شود.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..