معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

تقویت بینش و دانش مهدویت نیازمند مخاطب شناسی اثربخش است

«محمدعلی طالبی» در نشست ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی استان؛ ظرفیت‌های دینی، آئینی، مردمی و فرهنگی را قابلیت‌هایی ارزشمند در توسعه این فعالیت‌ها دانست و تأکید کرد: برای تقویت بینش و دانش مهدوی باید مخاطب شناسی بر مبنای رویکردهای کیفی، جذاب و اثربخش صورت گیرد.

به گزارش یزدی نیوز نشست ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی استان به‌منظور تشریح برنامه‌های پیشنهادی و عملیاتی نمودن رویکردهای مؤثر به‌ویژه در اعیاد شعبانیه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و اعضای این ستاد در سالن موحدین استانداری یزد برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این جلسه گفت: نقش هدایت‌گری ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی این است که فعالیت‌های انحرافی و آنچه ارزش‌های اصیل مهدوی را تحت تأثیر قرار می‌دهند، ساماندهی و از نشر هرگونه افراط‌وتفریط جلوگیری کند.
طالبی افزود: تلاش ما باید بر این باشد تا بتوانیم در نشر و توسعه فرهنگ مهدویت از رویکردهای اولویت‌بندی شده، کیفی و جذاب در جایگاه اثربخشی اجتماعی به‌ویژه برای نسل جوان بهره‌مند شویم.
وی با تأکید بر نقش مهم مخاطب شناسی در دنیای متنوع ارتباطات امروزی اظهار داشت: باید زبان مناسب مخاطبان را شناسایی و با به‌کارگیری ظرفیت‌های غنی دینی، آئینی، فرهنگی و هنری که در اجتماع وجود دارد برنامه‌های مناسبی را ارائه نماییم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان کرد: علاوه بر توجه به فعالیت‌های مردمی نسبت به نشر ارزش‌های مهدوی به‌ویژه در نیمه شعبان، هدف سایر برنامه‌ها نیز باید رسیدن به خروجی قابل‌پذیرش و ارزیابی باشد و آنچه در این زمینه محقق می‌شود از اهداف واقعی و ظرفیت‌های تأثیرگذار دور نماند.
طالبی در پایان توجه جدی بر رضایت اجتماعی و مردمی در اجرای برنامه‌های نیمه شعبان را خواستار شد و تأکید کرد: در تمام برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد دقت نظر نسبت به برقراری نظم شهر، مسیر تردد شهروندان و مدیریت سایر مؤلفه‌هایی که ایجاد مزاحمت برای همشهریان را به همراه دارد اولویت قرار گیرد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..