استاندار یزد تأکید کرد:

عزم جزم ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای رفع موانع و حمایت از تولیدات داخلی

استاندار یزد در حاشیه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در محل گروه کارخانه‌های لیلیان بافت در شهرستان اشکذر برگزار شد در جمع خبرنگاران بر حمایت از تولید داخلی و کالاهای داخلی تأکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز«محمود زمانی قمی» بابیان این‌که برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی مصمم هستیم؛ گفت: در همین راستا تلاش داریم تا با سفر به همه شهرستان‌های استان، نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی را دریکی از واحدهای تولیدی هر شهرستان تشکیل داده و با مسائل مبتلابه هر شهرستان و واحد صنعتی آشنا شده و راهکارهای لازم را برای حل مسائل آنان در نظر بگیریم.

استاندار یزد با اشاره به این‌که اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای رفع موانع و حمایت از تولیدات داخلی عزم خود را جزم کرده‌اند بر حمایت مدیریت ارشد استان از تولیدکنندگان داخلی در استان تأکید کرد.
وی بابیان این‌که دستگاه‌های دولتی باید بیش از این دغدغه کالای ایرانی داشته باشند؛ خاطرنشان کرد: درست است که کارآفرینان و کارگران عزیز در حوزه تولیدات داخلی باکیفیت دغدغه داشته و تلاش می‌کنند اما این مسئله، از مجموعه دولت در استان سلب مسئولیت نمی‌کنند و باید با تمام توان، دغدغه خود را حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی قرار دهیم.
استاندار یزد در پایان تأکید کرد: من از همین‌جا به همه دستگاه‌ها، بخش‌ها و آحاد مردم شریف تأکید کرده و خواهش می‌کنم تا با خرید بیشتر کالاهای باکیفیت ایرانی، که خوشبختانه در استان یزد بسیاری از کالاهای تولید داخلی باکیفیت هستند، کارگران و کارفرمایان ایرانی را حمایت کنند و هر فرد با خرید کالاهای ایرانی، بر چرخه و رونق اقتصادی تأثیر خود را به همان اندازه داشته باشد.
یادآور می‌شود استاندار یزد در ادامه به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، فرماندار اشکذر و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان، از بخش‌های مختلف گروه کارخانه‌های لیلیان بافت یزد و شرکت سی رنگ بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند تولیدات این واحدهای صنعتی قرار گرفتند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..