مدیر کل ارشاد یزد:

فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید در بستر اجتماعی قرار گیرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد عنوان کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنر باید در بستر اجتماعی و دید مردم قرار بگیرد تا عموم مردم با این نوع فعالیت ها بیش از گذشته آشنا شوند.

به گزارش یزدی نیوز«مجید جوادیان زاده» در بازدید از فعالیت های هنری انجمن هنرهای تجسمی یزد، با برخی از فعالیت‌های این انجمن هنری که در گنجینه فرهنگ و هنر یزد واقع در میدان تاریخی خان است، آشنا شد . 

 
وی همچنین طی سخنانی کوتاه با اشاره به این که فعالیت انجمن هنرهای تجسمی ،حوزه گسترده ای دارد، اظهار کرد: فعالیت هنرمندان تجسمی باید در معرض دید همه علاقه مندان و مردم قرار بگیرد . 
 
وی به افتتاح گذر فرهنگ و هنر مازاری‌ها در ابتدای سال جاری اشاره کرد و از انجمن هنرهای تجسمی خواست برخی از فعالیت‌های هنری نیز در این گذر انجام شود . 
 
به گفته جوادیان زاده، انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنر باید در بستر اجتماعی و دید مردم قرار بگیرد تا عموم مردم با این نوع فعالیت ها بیش از گذشته آشنا شوند . 
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اظهار کرد: گذر فرهنگ و هنر مازاری می تواند بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشد . 
 
جوادیان زاده در ادامه تاکید کرد: هنرستان‌های هنرهای زیبا نیز مورد توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و امسال بیش از گذشته به آن توجه می‌شود . 
 
وی از انجمن هنرهای تجسمی خواست با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در اختیار دارد در راستای ارتقاء هنرستان های هنرهای زیبایی که در سطح استان فعالیت می‌کنند همکاری داشته باشد.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان نیز از نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی که در گنجینه فرهنگ و هنر یزد برپا شده است، بازدید کرد . 
 
در این نمایشگاه ۱۰۰ اثر تجسمی شامل نقاشی،لطراحی،سفال و سرامیک در معرض دید علاقه‌مندان است . 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..