مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تاکید کرد؛

توجه جدی به مفاخر و شخصیت های مهم فرهنگی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از توجه جدی به مفاخر و شخصیت های مهم فرهنگی استان خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز«مجید جوادیان زاده» در نشستی با فرماندار و رییس شورای شهر بافق افزود: استان یزد از شخصیت فرهنگی و علمی مهمی برخوردار است که باید به آنان توجه جدی شود . 

 
وی گفت:برای نمونه ابوالفضل رشید الدین میبدی مفسر قرآن در نیمه اول قرن ششم و صاحب تفسیر «کشف الاسرار و عدة الابرار» و کمال الدین محمد وحشی بافقی از شاعران نامدار سده دهم هجری، از شخصیت‌های مهم فرهنگی استان هستند که باید بیشتر در خصوص آنان کار و برنامه‌های فرهنگی و هنری انجام شود . 
 
وی تاکید کرد:برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و رشد و توسعه ادب فارسی می‌بایست به این بزرگان بیشتر بها داه شود و با مطالعه آثار گرانبها و بزرگداشت مقام و منزلت آنها  از این سرمایه‌ها و گنجینه‌های ادبی و علمی بهره‌مند شد . 
 
«محمد زاده رحمانی»  فرماندار بافق نیز در این نشست گفت: شهرستان بافق از ظرفیت و پتانسیل بالایی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنر برخوردار است و خوشبختانه گام های مثبتی در شهرستان برداشته شده است . 
 
»مهدی رنجبر» رییس شورای اسلامی شهر بافق نیز ضمن تبریک سال نو و آرزوی سال پر نشاط برای اهالی فرهنگ و هنر، عنوان کرد: شورای شهر و مجموعه شهرداری بافق آمادگی لازم را دارد که در تمام زمینه‌های فرهنگی و هنری  با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری کند و خوشبختانه برنامه‌های فرهنگی متعددی نیز از سوی مجموعه شهرداری برگزار شده که مورد رضایت و اقبال شایسته مردم قرار گرفته است.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..